Nie jesteś zalogowany.
Jeśli nie posiadasz konta, zarejestruj je już teraz! Pozwoli Ci ono w pełni korzystać z naszego serwisu. Spamerom dziękujemy!
Prosimy o pomoc dla małej Julki — przekaż 1% podatku na Fundacji Dzieciom zdazyć z Pomocą.
Więcej informacji na dug.net.pl/pomagamy/.
Od września mam podpisaną nową umowę z moim operatorem na dostęp do internetu bez limitu poprzez łącze 6 Mb/512 kbps. Niestety mój operator nie wywiązuje się z umowy, zasłaniając się awarią i instalacją nowych urządzeń, w wyniku czego korzystam faktycznie z łącza 4Mb. Drażni mnie jednak fakt że płace za łącze z którego nie jestem w stanie skorzystać.
I tutaj pojawia się moje pytanie czy mam prawo do żądania zwrotu kasy za te 2 MB z którego nie jestem skorzystać, ewentualnie do zwolnienia z opłat za 3 miesiące z tytułu nie wywiązywania się z umowy poprzez mojego operatora przez pół roku. Nie chciałbym zmieniać dostawcy gdyż jedyna sensowna konkurencja w tym rejonie to tpsa.
Offline
Umowy są zawierane na "do 6Mbit/s u użytkownika końcowego" 4 mieści się w "do 6" niestety. Mógłbyś po prostu naciskać na niego żeby tą sytuację zmienił albo skorzystać z paragrafów dotyczących rozwiązania umowy - IMO.
Offline
Napisz pisemko do UKE. To sprawy nie załatwi ale może coś popchnie.... Ewentualnie korespondencję z operatorem przekazuj do UKE (u dołu strony robisz dopisek "Do wiadomości UKE... (pełna nazwa i adres) i drukujesz dodatkowy egzemplarz do UKE.
Offline
Właśnie też stwierdziłem ze chyba tak zrobię przed chwilą wszedłem na stronę swojego operatora w celu konsultacji przez livechat. Gdy połączyłem się z konsultantem i z grubsza napisałem o co chodzi kazał mi dokładnie opisać problem, po czym się rozłączył w danej chwili livechat jest w trybie offline.
Operator to INEA
Offline
Jeszcze dobrym sposobem jest dziennie łazić do ich najbliższej siedziby i ich opier...!! Niektóre problemy w naszym wspaniałym kraju tylko w ten sposób da się załatwić.
A jeżeli wierzysz w to, że ktokolwiek się tym zajmie, zamiast pisać do UKE napisz do Miejskiego Rzecznika Konsumentów - jest w każdym Urzędzie Miejskim. On się tym zajmie szybko - najwyżej sam te sprawę do UKE przekaże i to odniesie lepszy skutek.
A przynajmniej dokładnie Ci wyjaśni, co możesz zrobić w tej sprawie.
Ostatnio edytowany przez marg1 (2010-02-24 14:59:01)
Offline
ogolnie zalezy od tego jaka masz umowe i jakie SLA ...
Offline
terefere napisał(-a):
O Niestety mój operator nie wywiązuje się z umowy, zasłaniając się awarią i instalacją nowych urządzeń, w wyniku czego korzystam faktycznie z łącza 4Mb.
To jest już wina operatora. Przejrzyj dokładnie umowę. Jeśli ten stan trwa długo to zwyczajnie było to naciągnięcie klienta skoro nie jesteś nawet czasowo uzyskać maksymalnej przepustowości.
Offline
terefere napisał(-a):
Właśnie też stwierdziłem ze chyba tak zrobię przed chwilą wszedłem na stronę swojego operatora w celu konsultacji przez livechat. Gdy połączyłem się z konsultantem i z grubsza napisałem o co chodzi kazał mi dokładnie opisać problem, po czym się rozłączył w danej chwili livechat jest w trybie offline.
Operator to INEA
Kurde a chłopaki chyba dają najlepszy Net w mieście, muszę potruć im dupę bo widzę, że dają nie tylko neta ale i ciała :)
EDIT
Co do konkurencji, to Tesat w twoim rejonie nie działa ?
Ostatnio edytowany przez zielony_83 (2010-02-25 21:40:48)
Offline