Nie jesteś zalogowany.
Jeśli nie posiadasz konta, zarejestruj je już teraz! Pozwoli Ci ono w pełni korzystać z naszego serwisu. Spamerom dziękujemy!
Prosimy o pomoc dla małej Julki — przekaż 1% podatku na Fundacji Dzieciom zdazyć z Pomocą.
Więcej informacji na dug.net.pl/pomagamy/.
Hej, mam do was następujące pytanie. Laptop (Toshiba) został zakupiony w Polsce, obecnie mieszkam w Niemczech. Ostatnio podczas pracy laptopa (niezależnie na jakim systemie, czasem przy uruchamianiu) pojawiają się różne falowania i zniekształcenia obrazu. Podczas przeprowadzki zawieruszyła się gdzieś gwarancja, została tylko faktura potwierdzająca datę zakupu. Czy jest jakaś szansa, by laptop został naprawiony w Niemczech czy muszę udać się do Polski do sklepu, w którym został zakupiony?
Offline
To zależy od warunków gwarancji, której udzielił Ci producent.
Tu trochę info:
http://ce.computers.toshiba-europe.com/innovation/p … ARD_WARRANTY/
Offline
Potwierdzeniem daty zakupu jest oryginalna faktura (paragon) zawierająca datę zakupu....
Powinno wystarczyć.
Ostatnio edytowany przez sir_lucjan (2013-01-08 12:20:39)
Offline
sir_lucjan napisał(-a):
Potwierdzeniem daty zakupu jest oryginalna faktura (paragon) zawierająca datę zakupu....
Powinno wystarczyć.
O ile masz akurat ten typ gwarancji.
Najlepiej poszukaj sklepu i w nim zobacz z jaką gwarancją sprzedaje tego laptopa.
Offline
Z tego co się orientowałem, to nie powinno być większych problemów.
Offline
W takim razie nie ma znaczenia, w którym kraju obecnie przebywasz.
O ile to nie Burkina Faso ;)
Ostatnio edytowany przez yossarian (2013-01-08 14:23:20)
Offline
W gwarancji jesti czarno na białym, że to każdy laptop wyprodukowany przez Toshibę podlega takiej gwarancji, zatem chyba nie będzie problemów.
Offline