Nie jesteś zalogowany.
Jeśli nie posiadasz konta, zarejestruj je już teraz! Pozwoli Ci ono w pełni korzystać z naszego serwisu. Spamerom dziękujemy!

Ogłoszenie

Prosimy o pomoc dla małej Julki — przekaż 1% podatku na Fundacji Dzieciom zdazyć z Pomocą.
Więcej informacji na dug.net.pl/pomagamy/.

#1  2013-05-23 16:01:13

  maritte - Użytkownik

maritte
Użytkownik
Zarejestrowany: 2013-05-23

Puppy ślacko i jre - problem

Witam. Bardzo prosze o pomoc! Nie mam już z sił z jre. Jestem zielona w tym temacie. Próbowałam różnych form, czytałam fora, ale za nic nie potrafię wypakować (nie pisze) ani też zainstalować jej do opery.Mecze się z tym od miesiaca. Zalezy mi na czacie a bez niej nie można się dostać. Czy mógłby mi ktoś tak łoptogologicznie wyjaśnił ten problem? Z terminala tez mi nie wchodza komendy. Po prostu nie idzie :(.Będę bardzo wdzięczna za pomoc. Może tak zrzut ekranu na maila? Pozdrawiam.ps Mam puppi 5.5

Offline

 

#2  2013-05-23 16:37:34

  dominbik - Członek DUG

dominbik
Członek DUG
Zarejestrowany: 2011-07-25

Re: Puppy ślacko i jre - problem

Podaj parametry komputera. Tak to jest jak w przypadku owoców morza. Jak to procesor >=pentium3 spokojnie pójdzie Debian Wheezy. Również może być szybko a i łatwiej w wielu rzeczach jak i funkcjonalniej.


http://img34.imageshack.us/img34/5092/zw9m.png http://img29.imageshack.us/img29/219/pibw.png

Offline

 

#3  2013-05-23 17:04:35

  maritte - Użytkownik

maritte
Użytkownik
Zarejestrowany: 2013-05-23

Re: Puppy ślacko i jre - problem

dominbik napisał(-a):

Podaj parametry komputera. Tak to jest jak w przypadku owoców morza. Jak to procesor >=pentium3 spokojnie pójdzie Debian Wheezy. Również może być szybko a i łatwiej w wielu rzeczach jak i funkcjonalniej.

Dziękuję za szybki odzew :) Mam IBMx300, pentiumIII. Wszystko w nim dobrze chodzi. Błagam o pomoc. Mozesz napisac maila? Chodzi i zrzut ekranu, za co z góry dziękuję :)
Debian Wheezy? Podaj mi szczegóły...

Offline

 

#4  2013-05-23 17:09:16