Nie jesteś zalogowany.
Jeśli nie posiadasz konta, zarejestruj je już teraz! Pozwoli Ci ono w pełni korzystać z naszego serwisu. Spamerom dziękujemy!
Prosimy o pomoc dla małej Julki — przekaż 1% podatku na Fundacji Dzieciom zdazyć z Pomocą.
Więcej informacji na dug.net.pl/pomagamy/.
No właśnie zainstalowałem Call of Duty, które to uruchamia mi się w okienku a nie tak jak powinno czyli na pełnym ekranie efekt jest ten sam i pod fluxboxem i pod xfce.
Macie jakieś pomysły jak to ruszyć?
Edycja:
666 postów :]
Offline
A coś w stylu brak 3d czy tylko ta gra robi bubu 800x600 tak ??/
Offline
Coś w stylu gra/cedega robi bubu w okienku z ładną ramką, ale nie mogę nic sensownego na ten temat znaleść. Cedega przechodzi wszystkie testy fglrxinfo tez mnie zadawala. Dodatkowo gdy spróbuje uruchomić Cod-a przez wine ten krzyczy żeby wyłączyć mu opcje debugowania :/.
Aby było lepiej Battlefield uruchamia się na pełnym ekranie.
Offline
Dobra... sciągnołem cracka, uruchomiłem przez wine CoD-a po filmikach zwiecha systemu i loopowanie w kółko tego samego kawałka dzwięku.
Gierka uruchamia sie jedynie w trybie bezpiecznym który to nie zapamiętuje ustawień użytkownika. Wnioskuje ze to problem zwiazany ze sterownikami OSS, z których to korzysta wine , choć moge się mylić... Da rade włączyć obsługę alsy w wine?ew. Ew. macie jakieś inne propozycje?
Edit:
Późno ale zawsze
Offline
Niestety nie wiem jak z dzwiekiem nie doszedłem do tego natomiast mam problem jak przejde jakis poziom gry i daje na save i nanowa ja odpalam to jestem odpoczatku tej gry hmmm dziwne
Na gentoo cedega powered na debianie ................... ech !!!!!!!!!!! w ..........Ę
Offline
Niestety mam tam tylko o OSS.. o Alsie nic nie pisze.
Zastanawiam sie nad Winem spod SIDa ktoś wie jak czy tam jest lepiej czy jednak będe musiał się pokusić o kompilacje ze źródełek?
Offline
terefere trzy godziny temu widziałem opis na alse i audigy cholera teraz nei umiem go znalesc zachwile sie wnerwie i odpale winde i zagram jak gosciu ?/ terferku Winem spod SIDa ok na tym mi smiatala prawie kazda gra
Offline
Niestety mam tam tylko o OSS.. o Alsie nic nie pisze.
może pomoże:
aptitude install libwine-alsa
Offline
Ani libwine-alsa, ani wine z unstable nie pomaga w logu xorga nic sie nie zapisuje, za to po uruchomieniu za pomoca polecenia wine CoDSP.exe >> txt.txt widać że problemy są jednak z grafiką... zapisuje się coś takiego:
fixme:d3d:IWineD3DDeviceImpl_GetAvailableTextureMem (0x170d28) : stub, simulating 64MB for now, returning 64MB left
fixme:ddraw:IDirectDrawImpl_SetCooperativeLevel (0x1690c0)->((nil),00000008)
fixme:d3d:IWineD3DStateBlockImpl_Release Releasing primary stateblock
fixme:keyboard:RegisterHotKey ((nil),0,0x00000001,9): stub
err:wgl:X11DRV_wglGetProcAddress (wglSwapIntervalEXT) - not found
fixme:wave:DBSB_MMAPLoop Can't access sound driver's buffer directly.
fglX11AllocateManagedSurface: __FGLTexMgrAllocMem failed!!
fglX11AllocateManagedSurface: __FGLTexMgrAllocMem failed!!
fglX11AllocateManagedSurface: __FGLTexMgrAllocMem failed!!
fglX11AllocateManagedSurface: __FGLTexMgrAllocMem failed!!
fglX11AllocateManagedSurface: __FGLTexMgrAllocMem failed!!
fglX11AllocateManagedSurface: __FGLTexMgrAllocMem failed!!
err:dsound:DSOUND_MixOne underrun on sound buffer 0x185b28
err:dsound:DSOUND_MixOne underrun on sound buffer 0x185b28
err:dsound:DSOUND_MixOne underrun on sound buffer 0x185b28
err:dsound:DSOUND_MixOne underrun on sound buffer 0x185b28
err:dsound:DSOUND_MixOne underrun on sound buffer 0x185b28
err:dsound:DSOUND_MixOne underrun on sound buffer 0x185b28
err:dsound:DSOUND_MixOne underrun on sound buffer 0x185b28
err:dsound:DSOUND_MixOne underrun on sound buffer 0x185b28
err:dsound:DSOUND_MixOne underrun on sound buffer 0x185b28
err:dsound:DSOUND_MixOne underrun on sound buffer 0x185b28
err:dsound:DSOUND_MixOne underrun on sound buffer 0x185b28
err:dsound:DSOUND_MixOne underrun on sound buffer 0x185b28
err:dsound:DSOUND_MixOne underrun on sound buffer 0x185b28
err:dsound:DSOUND_MixOne underrun on sound buffer 0x185b28
err:dsound:DSOUND_MixOne underrun on sound buffer 0x185b28
err:dsound:DSOUND_MixOne underrun on sound buffer 0x185b28
err:dsound:DSOUND_MixOne underrun on sound buffer 0x185b28
err:dsound:DSOUND_MixOne underrun on sound buffer 0x185b28
A tu po uruchomieniu (w trybie bezpiecznym)przez wine CoDSP.exe +safe >> txt.txt
simulating 64MB for now, returning 64MB left
fixme:ddraw:IDirectDrawImpl_SetCooperativeLevel (0x168a60)->((nil),00000008)
fixme:d3d:IWineD3DStateBlockImpl_Release Releasing primary stateblock
fixme:keyboard:RegisterHotKey ((nil),0,0x00000001,9): stub
err:wgl:X11DRV_wglGetProcAddress (wglSwapIntervalEXT) - not found
fixme:wave:DBSB_MMAPLoop Can't access sound driver's buffer directly.
err:dsound:DSOUND_MixOne underrun on sound buffer 0x170e60
err:dsound:DSOUND_MixOne underrun on sound buffer 0x170e60
err:dsound:DSOUND_MixOne underrun on sound buffer 0x170e60
err:dsound:DSOUND_MixOne underrun on sound buffer 0x170e60
err:dsound:DSOUND_MixOne underrun on sound buffer 0x170e60
err:dsound:DSOUND_MixOne underrun on sound buffer 0x170e60
err:dsound:DSOUND_MixOne underrun on sound buffer 0x170e60
err:dsound:DSOUND_MixOne underrun on sound buffer 0x170e60
err:dsound:DSOUND_MixOne underrun on sound buffer 0x170e60
err:dsound:DSOUND_MixOne underrun on sound buffer 0x170e60
err:dsound:DSOUND_MixOne underrun on sound buffer 0x170e60
err:dsound:DSOUND_MixOne underrun on sound buffer 0x170e60
err:dsound:DSOUND_MixOne underrun on sound buffer 0x170e60
err:dsound:DSOUND_MixOne underrun on sound buffer 0x170e60
fixme:keyboard:UnregisterHotKey ((nil),0): stub
Wszystkie inne aplikacje opengl, te linuksowe i te uruchamiane poprzez wine działają.
Ma ktoś jakieś sugestie?
edit:Gierka w trybie bezpiecznym tak jak pisałem wcześniej działa.
Aha google coś pisało o uprawnieniach do /dev/shm... ale zanim je zmienie chciałbym sie dowiedziec co to jest? Wie ktoś?
Offline