Nie jesteś zalogowany.
Jeśli nie posiadasz konta, zarejestruj je już teraz! Pozwoli Ci ono w pełni korzystać z naszego serwisu. Spamerom dziękujemy!

Ogłoszenie

Prosimy o pomoc dla małej Julki — przekaż 1% podatku na Fundacji Dzieciom zdazyć z Pomocą.
Więcej informacji na dug.net.pl/pomagamy/.

#1  2007-04-22 10:36:11

  terefere - Członek DUG

terefere
Członek DUG
Zarejestrowany: 2005-09-16
Serwis

Cedega Call Of Duty i fullscreen

No właśnie zainstalowałem Call of Duty, które to uruchamia mi się w okienku a nie tak jak powinno czyli na pełnym ekranie efekt jest ten sam i pod fluxboxem i pod xfce.

Macie jakieś pomysły jak to ruszyć?

Edycja:
666 postów :]


Nigdy się niektórych rzeczy nie dowiesz, jeśli na niektóre pytania samemu sobie nie odpowiesz - STFW

Offline

 

#2  2007-04-22 11:32:27

  Ryszard - Piwo DUG

Ryszard
Piwo DUG
Skąd: Zadupia
Zarejestrowany: 2006-06-30

Re: Cedega Call Of Duty i fullscreen

A coś w stylu brak 3d czy tylko ta gra robi bubu 800x600 tak ??/


http://img196.imageshack.us/img196/3770/freebsde.jpg

Offline

 

#3  2007-04-22 11:44:10

  terefere - Członek DUG

terefere
Członek DUG
Zarejestrowany: 2005-09-16
Serwis

Re: Cedega Call Of Duty i fullscreen

Coś w stylu gra/cedega robi bubu w okienku z ładną ramką, ale nie mogę nic sensownego na ten temat znaleść. Cedega przechodzi wszystkie testy fglrxinfo tez mnie zadawala. Dodatkowo gdy spróbuje uruchomić Cod-a przez wine ten krzyczy żeby wyłączyć mu opcje debugowania :/.
Aby było lepiej Battlefield uruchamia się na pełnym ekranie.


Nigdy się niektórych rzeczy nie dowiesz, jeśli na niektóre pytania samemu sobie nie odpowiesz - STFW

Offline

 

#4  2007-04-22 11:54:54

  Ryszard - Piwo DUG

Ryszard
Piwo DUG
Skąd: Zadupia
Zarejestrowany: 2006-06-30

Re: Cedega Call Of Duty i fullscreen

terefere odpal ta gierce na wine moze puśći full screna


http://img196.imageshack.us/img196/3770/freebsde.jpg

Offline

 

#5  2007-04-22 16:47:13

  terefere - Członek DUG

terefere
Członek DUG
Zarejestrowany: 2005-09-16
Serwis

Re: Cedega Call Of Duty i fullscreen

Dobra... sciągnołem cracka, uruchomiłem przez wine CoD-a po filmikach zwiecha systemu i loopowanie w kółko tego samego kawałka dzwięku.
Gierka uruchamia sie jedynie w trybie bezpiecznym który to nie zapamiętuje ustawień użytkownika. Wnioskuje ze to problem zwiazany ze sterownikami OSS, z których to korzysta wine , choć moge się mylić... Da rade włączyć obsługę alsy w wine?ew. Ew. macie jakieś inne propozycje?

Edit:
Późno ale zawsze


Nigdy się niektórych rzeczy nie dowiesz, jeśli na niektóre pytania samemu sobie nie odpowiesz - STFW

Offline

 

#6  2007-04-22 16:52:43

  szczypior88 - Członek DUG

szczypior88
Członek DUG
Skąd: Poznań
Zarejestrowany: 2007-02-06
Serwis

Re: Cedega Call Of Duty i fullscreen

Kod:

winecfg

sekcja audio


http://www.szczypior88.republika.pl/cwp.gif
pozdrawiam
szczypior

Offline

 

#7  2007-04-22 17:01:35

  Ryszard - Piwo DUG

Ryszard
Piwo DUG
Skąd: Zadupia
Zarejestrowany: 2006-06-30

Re: Cedega Call Of Duty i fullscreen

Niestety nie wiem jak z dzwiekiem nie doszedłem do tego natomiast mam problem jak przejde jakis poziom gry i daje na save i nanowa ja odpalam to jestem odpoczatku tej gry hmmm dziwne
Na gentoo cedega powered na debianie ................... ech !!!!!!!!!!! w ..........Ę


http://img196.imageshack.us/img196/3770/freebsde.jpg

Offline

 

#8  2007-04-22 17:07:17

  terefere - Członek DUG

terefere
Członek DUG
Zarejestrowany: 2005-09-16
Serwis

Re: Cedega Call Of Duty i fullscreen

Niestety mam tam tylko o OSS.. o Alsie nic nie pisze.

Zastanawiam sie nad Winem spod SIDa ktoś wie jak czy tam jest lepiej czy jednak będe musiał się pokusić o kompilacje ze źródełek?


Nigdy się niektórych rzeczy nie dowiesz, jeśli na niektóre pytania samemu sobie nie odpowiesz - STFW

Offline

 

#9  2007-04-22 17:09:22

  Ryszard - Piwo DUG

Ryszard
Piwo DUG
Skąd: Zadupia
Zarejestrowany: 2006-06-30

Re: Cedega Call Of Duty i fullscreen

terefere trzy godziny temu widziałem opis na alse i audigy cholera teraz nei umiem go znalesc zachwile sie wnerwie i odpale winde i zagram jak gosciu ?/ terferku Winem spod SIDa ok na tym mi smiatala prawie kazda gra


http://img196.imageshack.us/img196/3770/freebsde.jpg

Offline

 

#10  2007-04-22 17:15:09

  szczypior88 - Członek DUG

szczypior88
Członek DUG
Skąd: Poznań
Zarejestrowany: 2007-02-06
Serwis

Re: Cedega Call Of Duty i fullscreen

Niestety mam tam tylko o OSS.. o Alsie nic nie pisze.

może pomoże:

Kod:

aptitude install libwine-alsa

http://www.szczypior88.republika.pl/cwp.gif
pozdrawiam
szczypior

Offline

 

#11  2007-04-24 11:18:06

  terefere - Członek DUG

terefere
Członek DUG
Zarejestrowany: 2005-09-16
Serwis

Re: Cedega Call Of Duty i fullscreen

Ani libwine-alsa, ani wine z unstable nie pomaga w logu xorga nic sie nie zapisuje, za to po uruchomieniu za pomoca polecenia wine CoDSP.exe >> txt.txt widać że problemy są jednak z grafiką... zapisuje się coś takiego:

fixme:d3d:IWineD3DDeviceImpl_GetAvailableTextureMem (0x170d28) : stub, simulating 64MB for now, returning 64MB left
fixme:ddraw:IDirectDrawImpl_SetCooperativeLevel (0x1690c0)->((nil),00000008)
fixme:d3d:IWineD3DStateBlockImpl_Release Releasing primary stateblock
fixme:keyboard:RegisterHotKey ((nil),0,0x00000001,9): stub
err:wgl:X11DRV_wglGetProcAddress (wglSwapIntervalEXT) - not found
fixme:wave:DBSB_MMAPLoop Can't access sound driver's buffer directly.
fglX11AllocateManagedSurface: __FGLTexMgrAllocMem failed!!
fglX11AllocateManagedSurface: __FGLTexMgrAllocMem failed!!
fglX11AllocateManagedSurface: __FGLTexMgrAllocMem failed!!
fglX11AllocateManagedSurface: __FGLTexMgrAllocMem failed!!
fglX11AllocateManagedSurface: __FGLTexMgrAllocMem failed!!
fglX11AllocateManagedSurface: __FGLTexMgrAllocMem failed!!
err:dsound:DSOUND_MixOne underrun on sound buffer 0x185b28
err:dsound:DSOUND_MixOne underrun on sound buffer 0x185b28
err:dsound:DSOUND_MixOne underrun on sound buffer 0x185b28
err:dsound:DSOUND_MixOne underrun on sound buffer 0x185b28
err:dsound:DSOUND_MixOne underrun on sound buffer 0x185b28
err:dsound:DSOUND_MixOne underrun on sound buffer 0x185b28
err:dsound:DSOUND_MixOne underrun on sound buffer 0x185b28
err:dsound:DSOUND_MixOne underrun on sound buffer 0x185b28
err:dsound:DSOUND_MixOne underrun on sound buffer 0x185b28
err:dsound:DSOUND_MixOne underrun on sound buffer 0x185b28
err:dsound:DSOUND_MixOne underrun on sound buffer 0x185b28
err:dsound:DSOUND_MixOne underrun on sound buffer 0x185b28
err:dsound:DSOUND_MixOne underrun on sound buffer 0x185b28
err:dsound:DSOUND_MixOne underrun on sound buffer 0x185b28
err:dsound:DSOUND_MixOne underrun on sound buffer 0x185b28
err:dsound:DSOUND_MixOne underrun on sound buffer 0x185b28
err:dsound:DSOUND_MixOne underrun on sound buffer 0x185b28
err:dsound:DSOUND_MixOne underrun on sound buffer 0x185b28

A tu po uruchomieniu (w trybie bezpiecznym)przez wine CoDSP.exe +safe >> txt.txt


simulating 64MB for now, returning 64MB left
fixme:ddraw:IDirectDrawImpl_SetCooperativeLevel (0x168a60)->((nil),00000008)
fixme:d3d:IWineD3DStateBlockImpl_Release Releasing primary stateblock
fixme:keyboard:RegisterHotKey ((nil),0,0x00000001,9): stub
err:wgl:X11DRV_wglGetProcAddress (wglSwapIntervalEXT) - not found
fixme:wave:DBSB_MMAPLoop Can't access sound driver's buffer directly.
err:dsound:DSOUND_MixOne underrun on sound buffer 0x170e60
err:dsound:DSOUND_MixOne underrun on sound buffer 0x170e60
err:dsound:DSOUND_MixOne underrun on sound buffer 0x170e60
err:dsound:DSOUND_MixOne underrun on sound buffer 0x170e60
err:dsound:DSOUND_MixOne underrun on sound buffer 0x170e60
err:dsound:DSOUND_MixOne underrun on sound buffer 0x170e60
err:dsound:DSOUND_MixOne underrun on sound buffer 0x170e60
err:dsound:DSOUND_MixOne underrun on sound buffer 0x170e60
err:dsound:DSOUND_MixOne underrun on sound buffer 0x170e60
err:dsound:DSOUND_MixOne underrun on sound buffer 0x170e60
err:dsound:DSOUND_MixOne underrun on sound buffer 0x170e60
err:dsound:DSOUND_MixOne underrun on sound buffer 0x170e60
err:dsound:DSOUND_MixOne underrun on sound buffer 0x170e60
err:dsound:DSOUND_MixOne underrun on sound buffer 0x170e60
fixme:keyboard:UnregisterHotKey ((nil),0): stub

Wszystkie inne aplikacje opengl, te linuksowe i te uruchamiane poprzez wine działają.
Ma ktoś jakieś sugestie?
edit:Gierka w trybie bezpiecznym tak jak pisałem wcześniej działa.

Aha google coś pisało o uprawnieniach do /dev/shm... ale zanim je zmienie chciałbym sie dowiedziec co to jest? Wie ktoś?


Nigdy się niektórych rzeczy nie dowiesz, jeśli na niektóre pytania samemu sobie nie odpowiesz - STFW

Offline

 

Stopka forum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
Możesz wyłączyć AdBlock — tu nie ma reklam ;-)