Nie jesteś zalogowany.
Jeśli nie posiadasz konta, zarejestruj je już teraz! Pozwoli Ci ono w pełni korzystać z naszego serwisu. Spamerom dziękujemy!
Prosimy o pomoc dla małej Julki — przekaż 1% podatku na Fundacji Dzieciom zdazyć z Pomocą.
Więcej informacji na dug.net.pl/pomagamy/.
witam
witam próbuję to skompilować
http://www.happypenguin.org/show?Aliens%20vs%20Predator
póki co po dwóch błędach do których doszłem rozwiąznia stanęło na trzecim i tu utknąłem
make
g++ -g -Wall -pipe -O2 -DLINUX -Dengine=1 -I. -Iinclude -Iwin95 -Iavp -Iavp/win95 -Iavp/support -Iavp/win95/frontend -Iavp/win95/gadgets -I/usr/include/SDL -D_GNU_SOURCE=1 -D_REENTRANT -c -o avp/win95/d3d_hud.o avp/win95/d3d_hud.cpp
avp/support/expvar.hpp: In instantiation of ‘ExportVariable<char>’:
avp/win95/pcmenus.h:149: instantiated from here
avp/support/expvar.hpp:26: warning: ‘class ExportVariable<char>’ has virtual functions but non-virtual destructor
avp/win95/pcmenus.h:150: warning: ‘class RebMenus::ExportVariable_3dAcceleration’ has virtual functions but non-virtual destructor
avp/win95/pcmenus.h:157: warning: ‘class RebMenus::ExportVariable_ZBuffering’ has virtual functions but non-virtual destructor
avp/win95/pcmenus.h:164: warning: ‘class RebMenus::ExportVariable_BilinearFiltering’ has virtual functions but non-virtual destructor
win95/chnkload.hpp:44: error: ‘Sprite_Header_Chunk’ has not been declared
win95/chnkload.hpp:72: error: ‘Sprite_Header_Chunk’ has not been declared
make: *** [avp/win95/d3d_hud.o] Błąd 1
ma ktos jakieś pomysły? Myśłe o tym aby jakis installer do tego zrobić ale póki co muszę to uruchomić.
aby ułatwic troch ę sprawę wystarczy że wpiszemy to w terminalu i powinno nam ściągnać folder avp. W moim przpadku potrzebbne było uruchomienie z konta root.
svn co svn://svn.icculus.org/avp/trunk avp
fajnie by było w to pograć.
Offline
Dobra mam odpowiedz na mój problem potrzebuje gcc w wersji 3.4
Tylko że jam mam duzą nowszą wersję. Zainstalowałęm pakiety gcc-3.4 base i parę innych .
Tylko teraz pozostaje pytasnie jak wskazać żeby gra była kompilowana z tą wersją gcc.
Wiem że jest to możliwe- mógłby ktoś pomóc
pozdrawiam
Offline
Przed samą kompilacją zapodaj:
export CC=gcc-3.4
Powinno pomóc :)
Offline