Nie jesteś zalogowany.
Jeśli nie posiadasz konta, zarejestruj je już teraz! Pozwoli Ci ono w pełni korzystać z naszego serwisu. Spamerom dziękujemy!
Prosimy o pomoc dla małej Julki — przekaż 1% podatku na Fundacji Dzieciom zdazyć z Pomocą.
Więcej informacji na dug.net.pl/pomagamy/.
Nie mogę się zgodzić z twierdzeniem o wyższości układu hydraulicznego. Tym bardziej względem obecnych konstrukcji. Pomijając kwestię tego że układ elektryczny jest lżejszy i to znacząco, tańszy w produkcji (trochę inaczej z serwisem bo zazwyczaj trzeba wymienić całą kolumnę jak coś się dzieje). To obecnie "najgorzej" zestrojone układy elektryczne są identyczne w odczuciu jak wszystkie przeciętne hydrauliczne instalacje. Czyli są "gumowe" i miękkie w prowadzeniu. W sumie już elektryczny układ wspomagania w Stilo (auto wprowadzono w 2001 roku) jest porównywalny o ile nie bardziej responsywny niż w modelach konkurencji z podobnego segmentu, w tym nawet późniejszych konstrukcji, ot przytoczonym wyżej Oplu. No i dochodzi to że nawet w Porsche od modelu 991 jest elektryczne wspomaganie i w Kielcach na torze auto lepiej wyczuć niż poprzednika.
Offline