Nie jesteś zalogowany.
Jeśli nie posiadasz konta, zarejestruj je już teraz! Pozwoli Ci ono w pełni korzystać z naszego serwisu. Spamerom dziękujemy!
Prosimy o pomoc dla małej Julki — przekaż 1% podatku na Fundacji Dzieciom zdazyć z Pomocą.
Więcej informacji na dug.net.pl/pomagamy/.
Strony: 1
Cześć.
Słuchajcie dostałem niecodzienne zadanie do wykonania. Mianowicie mam stworzyć tzw. Regulamin serwisowania sprzętu informatycznego.
Problem jest taki że nie wiem jak sie za to zabrać. W internecie jest całe mnóstwo różnych najróżniejszych regulaminów ale nie trafiłem na nic co by mi się mogło przydać.
Proszę o pomysły co by w takim dokumencie mogło/musiało się znaleźć.
Sam od siebie mam już strone tytułową :) oraz dwie tabele - wykaz narzędzi oraz części zamiennych jakie muszą się znajdować na stanie serwisu.
Jedno sprostowanie, to nie ma być regulamin serwisu komputerowego, ja to potrzebuje u mnie w robocie, żebym nie musiał za każdym razem pisać pism o zgode na zakup śrubki :)
Offline
Coś w deseń 'serwisant przed rozpoczęciem prac winien założyć opaskę uziemiającą na nadgarstek'?
Offline
Chyba powinno być: "Serwisant ma prawo zamówić śróbki bez konieczności składania pisma o zgodę" ;]
Offline
No też, ale bardziej mi chodziło o rozdziały z jakich powinien taki dokument się składać.
Np.:
Rozdział 1 - Wykaz narzędzi,
Rozdział 2 - Wykaz części zamiennych i środków konserwacji,
Rozdział 3 - Postępowanie w przypadku zgłoszenia awarii, (czy jakoś tak nie mam pomysłu na nazwy),
I tak mniej więcej to sobie wyobrażam, problem w tym że nie mam pomysłu jak ponazywać rozdziały itd.
Offline
Na roboczo ponazywaj. Jak napiszesz całość, to wymyślisz tytuły. Wtedy samo się wymyśli :)
Offline
Usnar napisał(-a):
mam stworzyć tzw. Regulamin serwisowania sprzętu informatycznego.
(...) ja to potrzebuje u mnie w robocie, żebym nie musiał za każdym razem pisać pism o zgode na zakup śrubki :)
Piszesz regulamin sam dla siebie? Trudno to zrozumieć :)
Offline
Po prostu formalizuje procedury, co jest zgodne z tryndem
Offline
No tak pisze ten regulamin sam dla siebie. Spoko luzik troche popracujesz jako informatyk to zrozumiesz, nawet takie rzeczy jak po co tworzyć instrukcję rozpakowania archiwum samorozpakowującego :)
Oczywiście pełen szacun i bez urazy.
Offline
Usnar, nie chcę cię martwić, ale jak w firmie zaczynają wymagać regulaminów to rozglądaj się za nową pracą. Przerabiałem to wielokrotnie.
Offline
fnmirk napisał(-a):
Usnar, nie chcę cię martwić, ale jak w firmie zaczynają wymagać regulaminów to rozglądaj się za nową pracą. Przerabiałem to wielokrotnie.
Ja tego nie przerabiałem ani razu, ale tu wystarczy trochę wyobraźni :) fnmirk ma rację - czy twoi pracodawcy nie są normalni? czy nie możesz im po prostu powiedzieć o co chodzi?
Offline
Pomóżcie chłopu, jeśli potraficie, a nie od razu - po polsku - kombinujecie i szukacie spisków. Każda "poważna" firma ma opisane procedury. Więcej profesjonalizmu, Panowie ;)
Offline
No :)
Offline
fnmirk, potrzebny np.zeby dostac ISO 9001:2008... Ale racja po cholere normy jakosciowe w firmie...
Offline
Strony: 1