Nie jesteś zalogowany.
Jeśli nie posiadasz konta, zarejestruj je już teraz! Pozwoli Ci ono w pełni korzystać z naszego serwisu. Spamerom dziękujemy!

Ogłoszenie

Prosimy o pomoc dla małej Julki — przekaż 1% podatku na Fundacji Dzieciom zdazyć z Pomocą.
Więcej informacji na dug.net.pl/pomagamy/.

#1  2006-04-01 02:56:52

  dragon1985 - Nowy użytkownik

dragon1985
Nowy użytkownik
Zarejestrowany: 2006-04-01

[Mandriva]Pobranie czasu

http://www.dug.net.pl/faq/index.php?kat=6

tu zekomo jest ładnie opisane, w sumie mam Mandrive nie debiana, ale jestem kompletnie zielona, ledwo co włączyłam internet po wielkich bojach, pomóżcie całuski, a i dodam ze ta ostatnia komenda mi nie loto i te wcześniejsze też nie

Offline

 

#2  2006-04-01 10:03:13

  azhag - Admin łajza

azhag
Admin łajza
Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 2005-11-15

Re: [Mandriva]Pobranie czasu

po pierwsze - o którą poradę Ci chodzi? tam są trzy (dwie włąsciwie takie same ;]) odnośnie ustawienia czasu :)

zakładam, że chodzi o pierwszą poradę - polecenie rdate. musisz wydać komendę jako root - jako zwykły użytkownik nie zadziała.

jeśli jako root nie działa to musisz zainsatalować.
polecenie apt-get na pewno nie bedzie działać - mandriva korzysta z innego systemu pakietów i innego instalatora.

wejdź w instalator oprogramowania (menu>konfiguracja>pakiety>instalator?) i wyszukaj tam pakiet rdate.

jeśli nie ma go w repozytorium możesz ściągnąć ewentualnie stąd - jest to wersja do starszej wersji Twojego systemu, ale raczej nie bedziesz miała problemów z zależnościami.

i zapraszam do zainstalowania Debiana za jakiś czas ;).


Błogosławieni, którzy czynią FAQ.
opencaching :: debian sources.list :: coś jakby blog :: polski portal debiana :: linux user #403712

Offline

 

#3  2006-04-01 20:58:23

  Bodzio - Ojciec Założyciel

Bodzio
Ojciec Założyciel
Skąd: Gorlice
Zarejestrowany: 2004-04-17
Serwis

Re: [Mandriva]Pobranie czasu

po pierwsze baba, po drugie nieprecyzyjnie - mnie to wygląda na prima a' prilis