Nie jesteś zalogowany.
Jeśli nie posiadasz konta, zarejestruj je już teraz! Pozwoli Ci ono w pełni korzystać z naszego serwisu. Spamerom dziękujemy!

Ogłoszenie

Prosimy o pomoc dla małej Julki — przekaż 1% podatku na Fundacji Dzieciom zdazyć z Pomocą.
Więcej informacji na dug.net.pl/pomagamy/.

#51  2016-04-19 11:49:42

  qluk - Pan inż. Cyc

qluk
Pan inż. Cyc
Skąd: Katowice
Zarejestrowany: 2006-05-22

Re: Nowe auta: diesel, hybryda, automaty - jak to wygląda na chwilę obecną

Nie mogę się zgodzić z twierdzeniem o wyższości układu hydraulicznego. Tym bardziej względem obecnych konstrukcji. Pomijając kwestię tego że układ elektryczny jest lżejszy i to znacząco, tańszy  w produkcji (trochę inaczej z serwisem bo zazwyczaj trzeba wymienić całą kolumnę jak coś się dzieje). To obecnie "najgorzej" zestrojone układy elektryczne są identyczne w odczuciu jak wszystkie przeciętne hydrauliczne instalacje. Czyli są "gumowe" i miękkie w prowadzeniu. W sumie już elektryczny układ wspomagania w Stilo (auto wprowadzono w 2001 roku) jest porównywalny o ile nie bardziej responsywny niż w modelach konkurencji z podobnego segmentu, w tym nawet późniejszych konstrukcji, ot przytoczonym wyżej Oplu. No i dochodzi to że nawet w Porsche od modelu 991 jest elektryczne wspomaganie i w Kielcach na torze auto lepiej wyczuć niż poprzednika.

Offline

 

Stopka forum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
Nas ludzie lubią po prostu, a nie klikając w przyciski ;-)