Nie jesteś zalogowany.
Jeśli nie posiadasz konta, zarejestruj je już teraz! Pozwoli Ci ono w pełni korzystać z naszego serwisu. Spamerom dziękujemy!

Ogłoszenie

Prosimy o pomoc dla małej Julki — przekaż 1% podatku na Fundacji Dzieciom zdazyć z Pomocą.
Więcej informacji na dug.net.pl/pomagamy/.

#1  2011-04-06 23:38:55

  iwo - Użytkownik

iwo
Użytkownik
Skąd: 51.770 N, 19.459 E
Zarejestrowany: 2006-11-20

kupujemy telefon z bajerami

Hej. Ostatnio zobaczyłem że temat telefonów z WiFi skutecznie się rozwinął, a gdy wczoraj zobaczyłem opcję internetu na kartę w Play...zachciało mi się takiego telefonu. Nie znam się kompletnie w temacie, zacząłem czytać i im więcej wiem, tm bardziej głupieję pod natłokiem info i wyboru modeli. Szukam telefonu :
- z WiFi,
- z jakimś sensownym standardem netu, gdzie nie ma hot Spota,
- z sensownym LCD - jak mniemam 640 pikseli to minimum to sensownego używania przeglądarki.
- i ergonomiczną klawiaturą - fajne przynajmniej w gablotkach wydają się te z wysuwaną klawiaturą qwerty, nie mam przekonania do wyłącznie dotykowych ekranów jako klawiatury.
- wielkość... jak najmniejsza wiadomo - dlatego opcja rozsuwana mi się podoba.
- cena... kilka stów za używany na gwarancji.
- z opcja nawigacji... słyszałem, że Nokia ma swoje mapki i nie trzeba płacić za nie
Bym prosił o jakieś wskazówki - czym się sugerować i czego unikać.


Iwo - Linux user numer #457448

Offline

 

#2  2011-04-07 01:31:19

  giegiel - Członek DUG

giegiel
Członek DUG
Skąd: Chrzypsko Wielkie/Poznań
Zarejestrowany: 2006-04-15

Re: kupujemy telefon z bajerami

Koniecznie android ;D miałem windowsy, symbiany i android jest najlepszy ;D Co do konkretnych modeli to coś z androidem 2.1. samsungi są ok i są tanie, ja mam HTC HERO i przymierzam sie do HTC DESIRE :D

Offline

 

#3  2011-04-07 07:16:15

  Bodzio - Ojciec Założyciel

Bodzio
Ojciec Założyciel
Skąd: Gorlice
Zarejestrowany: 2004-04-17
Serwis

Re: kupujemy telefon z bajerami