Nie jesteś zalogowany.
Jeśli nie posiadasz konta, zarejestruj je już teraz! Pozwoli Ci ono w pełni korzystać z naszego serwisu. Spamerom dziękujemy!
Prosimy o pomoc dla małej Julki — przekaż 1% podatku na Fundacji Dzieciom zdazyć z Pomocą.
Więcej informacji na dug.net.pl/pomagamy/.
Pisałem kiedyś o MMORPG 3D w uniwersum Wesnoth (Silver Tree), tym razem coś na kształt Heroes of Might and Magic.
http://heroesofwesnoth.libsdl.es/
Za chwilę postaram się spakietować i napisać coś więcej.
—
Niestety — spakietowanie się nie udaje, gra jest kompilowana statycznie, nie mam zielonego pojęcia jak to spakietować (i czy w ogóle można/należy to robić). Cóż, przynajmniej się dowiedziałem jak podchodzić do pakietów z svn. :)
Żeby skompilować należy zainstalować
libsdl-image1.2-dev libsdl-gfx1.2-dev libsdl-ttf2.0-dev libsdl1.2-dev
(przełącznik --without-recommends/-R dla aptitude wysoce — nomen omen — rekomendowany)
i wykonać:
svn co https://heroesofwesnoth.svn.sourceforge.net/svnroot/heroesofwesnoth/trunk HeroesSVN cd HeroesSVN make
po czym uruchomić porgram heroes.
Offline
Idzie w to pograć na chwilę obecną?
Offline
Ciężko mi nawet powiedzieć -- aktualnie jestem bez sterów, a bez nich gra SDL-owa chodzi jakby chciała, a nie mogła.
Ale wiele po wersji 0.1 nie należy chyba oczekiwać.
Offline