Nie jesteś zalogowany.
Jeśli nie posiadasz konta, zarejestruj je już teraz! Pozwoli Ci ono w pełni korzystać z naszego serwisu. Spamerom dziękujemy!

Ogłoszenie

Prosimy o pomoc dla małej Julki — przekaż 1% podatku na Fundacji Dzieciom zdazyć z Pomocą.
Więcej informacji na dug.net.pl/pomagamy/.

#1  2008-07-20 10:48:51

  szczypior88 - Członek DUG

szczypior88
Członek DUG
Skąd: Poznań
Zarejestrowany: 2007-02-06
Serwis

SweetHome 3D - problem z uruchomieniem

Witajcie,
mam problem z uruchomieniem programu Sweet Home 3D. Tak wygląda kod uruchamiający aplikację:

Kod:

/home/grzesiek/dane/temp/jre1.6.0_10/bin/java -classpath lib/SweetHome3D.jar:lib/Loader3DS1_2.jar:lib/itext-2.0.4.jar:lib/j3dcore.jar:lib/j3dutils.jar:lib/vecmath.jar:jre1.6.0_06/lib/javaws.jar -Djava.library.path=lib -Xmx256m com.eteks.sweethome3d.SweetHome3D

zmieniłem tylko ścieżkę do javy. Wywala błąd:

Kod:

grzesiek@debian:~/SweetHome3D-1.3$ ./SweetHome3D 
Java 3D WARNING : reported GLX version = 1.2
    GLX version 1.3 or higher is required
    The reported version number may be incorrect.  There is a known
    ATI driver bug in glXQueryVersion that incorrectly reports the GLX
    version as 1.2 when it really is 1.3, so Java 3D will attempt to
    run anyway.
javax.media.j3d.IllegalRenderingStateException: Can't create graphics environment for Canvas 3D
    at com.eteks.sweethome3d.swing.Component3DManager.getCanvas3D(Unknown Source)
    at com.eteks.sweethome3d.swing.Component3DManager.getOnscreenCanvas3D(Unknown Source)
    at com.eteks.sweethome3d.swing.HomeComponent3D.<init>(Unknown Source)
    at com.eteks.sweethome3d.swing.HomeController3D.<init>(Unknown Source)
    at com.eteks.sweethome3d.swing.HomeController.<init>(Unknown Source)
    at com.eteks.sweethome3d.swing.HomeController.<init>(Unknown Source)
    at com.eteks.sweethome3d.HomeFrameController.<init>(Unknown Source)
    at com.eteks.sweethome3d.SweetHome3D$3.homeChanged(Unknown Source)
    at com.eteks.sweethome3d.model.HomeApplication.fireHomeEvent(Unknown Source)
    at com.eteks.sweethome3d.model.HomeApplication.addHome(Unknown Source)
    at com.eteks.sweethome3d.SweetHome3D.runApplication(Unknown Source)
    at com.eteks.sweethome3d.SweetHome3D.access$100(Unknown Source)
    at com.eteks.sweethome3d.SweetHome3D$1.run(Unknown Source)
    at java.awt.event.InvocationEvent.dispatch(Unknown Source)
    at java.awt.EventQueue.dispatchEvent(Unknown Source)
    at java.awt.EventDispatchThread.pumpOneEventForFilters(Unknown Source)
    at java.awt.EventDispatchThread.pumpEventsForFilter(Unknown Source)
    at java.awt.EventDispatchThread.pumpEventsForHierarchy(Unknown Source)
    at java.awt.EventDispatchThread.pumpEvents(Unknown Source)
    at java.awt.EventDispatchThread.pumpEvents(Unknown Source)
    at java.awt.EventDispatchThread.run(Unknown Source)

Wyszukiwałem pakietu glx:

Kod:

aptitude search glx
E: Błąd składniowy /usr/share/aptitude/aptitude-defaults.pl:49: Po wartości występują śmieci
i A libgl1-mesa-glx                                                                                  - A free implementation of the OpenGL API -- GLX runtime                                                     
p   libgl1-mesa-glx-dbg                                                                              - Debugging symbols for the Mesa GLX runtime                                                                 
v   libglitz-glx-dev                                                                                 -                                                                                                            
p   libglitz-glx1                                                                                    - Glitz OpenGL library GLX backend                                                                           
p   libglitz-glx1-dev                                                                                - Glitz OpenGL library GLX backend development libraries and headers                                         
p   libxcb-glx0                                                                                      - X C Binding, glx extension                                                                                 
p   libxcb-glx0-dbg                                                                                  - X C Binding, glx extension, debugging symbols                                                              
p   libxcb-glx0-dev                                                                                  - X C Binding, glx extension, development files                                                              
c   nvidia-glx                                                                                       - NVIDIA binary Xorg driver                                                                                  
p   nvidia-glx-dev                                                                                   - NVIDIA binary Xorg driver development files                                                                
p   nvidia-glx-legacy                                                                                - NVIDIA binary Xorg driver (71xx legacy version)                                                            
p   nvidia-glx-legacy-71xx                                                                           - NVIDIA binary Xorg driver (71xx legacy version)                                                            
p   nvidia-glx-legacy-71xx-dev                                                                       - NVIDIA binary Xorg driver development files                                                                
p   nvidia-glx-legacy-96xx                                                                           - NVIDIA binary Xorg driver (96xx legacy version)                                                            
p   nvidia-glx-legacy-96xx-dev                                                                       - NVIDIA Xorg driver development files (96xx legacy version)                                                 
p   nvidia-glx-legacy-dev                                                                            - NVIDIA binary Xorg driver development files (legacy)                                                       
p   rss-glx                                                                                          - Really Slick Screensavers GLX Port

Mam coś z tego doinstalować, żeby się dziad uruchomił?

EDIT:
Zapomniałem dodać - wyskakuje też błąd w okienku "Sweet Home 3D zostanie zamknięty z powodu błędu systemu renderującego".

Ostatnio edytowany przez szczypior88 (2008-07-20 10:53:44)


http://www.szczypior88.republika.pl/cwp.gif
pozdrawiam
szczypior

Offline

 

Stopka forum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
Nas ludzie lubią po prostu, a nie klikając w przyciski ;-)