Nie jesteś zalogowany.
Jeśli nie posiadasz konta, zarejestruj je już teraz! Pozwoli Ci ono w pełni korzystać z naszego serwisu. Spamerom dziękujemy!
Prosimy o pomoc dla małej Julki — przekaż 1% podatku na Fundacji Dzieciom zdazyć z Pomocą.
Więcej informacji na dug.net.pl/pomagamy/.
Witam jak widzicie nie daję za wygraną:P Nie mogę pogodzić się z tym że na tak wspaniałym systemie jak Debian nie można sobie pograć w to co na Winszajsie po prostu dyskryminacja ehh;/ Ale mniejsza z tym temat nazwałem tak gdyż łatwiej coś w google potem znaleźć. Ale do rzeczy udało mi się zainstalować CoD2 dzięki wine ale tylko w wersji 0.9.47 w innych nie idzie! No i ładnie pięknie się zainstalowało (nawet ikony na pulpicie stworzyło jak nigdy):D direxa też zainstalowało bezproblemowo ale przyszedł moment kiedy cze ba odpalić gierkę, wtedy po kilku sekundach wyskakuje błond w consoli a mianowicie
Video card or driver doesn't support enough texture stages / coordinates
Jest to nie możliwe gdyż na winszajsie działało. Sterowniki do karty zainstalowane! Może potrzebuje jakiegoś pakietu albo cuś:) Co o tym sądzicie?? Z góry dzięki za zainteresowanie i Wasze sugestie:)!!
Offline
Zapytalbym sie czy poszla Ci gra w cededze bo np mi Call of Duty 2 chodzila bardzo dobrze nie pamietam czy to byla cedega czy wine.
P.S z Ciekawostek
Gra Heroes of Might and Magic 5 w ktora gram sobie na Debianie nie dziala pod Windows (karta Ati Radeon Xpress 200m). Google mowi ze windows czeka na patch do tej karty. Pierwszy raz sie z takim czyms spotkalem ze gra Windowsowa nie dziala w windowsie, za to dziala w Linuxie. Wniosek Debian rzadzi :)
Offline
Nie czy odpalę grę w cededze czy przez wine zawsze ten sam komunikat wywala;/
Offline
Może to co mi wyrzuca konsola:)
CoD2 1.0 build win-x86 Oct 6 2005 ----- FS_Startup ----- Current language: english Current search path: Z:\mnt\twardziel\Gry\Call of Duty 2\main\iw_14.iwd (4038 files) Z:\mnt\twardziel\Gry\Call of Duty 2\main\iw_13.iwd (22624 files) Z:\mnt\twardziel\Gry\Call of Duty 2\main\iw_12.iwd (1016 files) Z:\mnt\twardziel\Gry\Call of Duty 2\main\iw_11.iwd (1462 files) Z:\mnt\twardziel\Gry\Call of Duty 2\main\iw_10.iwd (1936 files) Z:\mnt\twardziel\Gry\Call of Duty 2\main\iw_09.iwd (2142 files) Z:\mnt\twardziel\Gry\Call of Duty 2\main\iw_08.iwd (2723 files) Z:\mnt\twardziel\Gry\Call of Duty 2\main\iw_07.iwd (3384 files) Z:\mnt\twardziel\Gry\Call of Duty 2\main\iw_06.iwd (990 files) Z:\mnt\twardziel\Gry\Call of Duty 2\main\iw_05.iwd (928 files) Z:\mnt\twardziel\Gry\Call of Duty 2\main\iw_04.iwd (698 files) Z:\mnt\twardziel\Gry\Call of Duty 2\main\iw_03.iwd (26 files) Z:\mnt\twardziel\Gry\Call of Duty 2\main\iw_02.iwd (40 files) Z:\mnt\twardziel\Gry\Call of Duty 2\main\iw_01.iwd (16 files) Z:\mnt\twardziel\Gry\Call of Duty 2\main\iw_00.iwd (102 files) Z:\mnt\twardziel\Gry\Call of Duty 2/main Z:\mnt\twardziel\Gry\Call of Duty 2/raw Z:\mnt\twardziel\Gry\Call of Duty 2/raw_shared Z:\mnt\twardziel\Gry\Call of Duty 2/devraw Z:\mnt\twardziel\Gry\Call of Duty 2/devraw_shared Z:\mnt\twardziel\Gry\Call of Duty 2\main\localized_english_iw10.iwd (414 files) localized assets iwd file for english Z:\mnt\twardziel\Gry\Call of Duty 2\main\localized_english_iw09.iwd (98 files) localized assets iwd file for english Z:\mnt\twardziel\Gry\Call of Duty 2\main\localized_english_iw08.iwd (8 files) localized assets iwd file for english Z:\mnt\twardziel\Gry\Call of Duty 2\main\localized_english_iw07.iwd (1014 files) localized assets iwd file for english Z:\mnt\twardziel\Gry\Call of Duty 2\main\localized_english_iw06.iwd (3110 files) localized assets iwd file for english Z:\mnt\twardziel\Gry\Call of Duty 2\main\localized_english_iw05.iwd (5310 files) localized assets iwd file for english Z:\mnt\twardziel\Gry\Call of Duty 2\main\localized_english_iw04.iwd (6240 files) localized assets iwd file for english Z:\mnt\twardziel\Gry\Call of Duty 2\main\localized_english_iw03.iwd (6580 files) localized assets iwd file for english Z:\mnt\twardziel\Gry\Call of Duty 2\main\localized_english_iw02.iwd (6404 files) localized assets iwd file for english Z:\mnt\twardziel\Gry\Call of Duty 2\main\localized_english_iw01.iwd (5510 files) localized assets iwd file for english Z:\mnt\twardziel\Gry\Call of Duty 2\main\localized_english_iw00.iwd (4764 files) localized assets iwd file for english File Handles: ---------------------- 81577 files in iwd files execing default.cfg couldn't exec language.cfg ========= autoconfigure configure.csv: using CPU configuration 0 GHz 512 MB execing configure.cfg configure.csv: using GPU configuration "*" Measured CPU speed is 1.53 GHz System memory is 505 MB (capped at 1 GB) Video card is "Direct3D HAL" Streaming SIMD Extensions (SSE) supported ----- Client Initialization ----- ----- Initializing Renderer ---- ------------------------------- ----- Client Initialization Complete ----- ----- R_Init ----- Getting Direct3D 9 interface... Pixel shader version is 0.0 Vertex shader version is 1.1 Video card or driver doesn't accelerate dynamic textures. Video card or driver doesn't support separate alpha blend, glow will be disabled. Video card or driver doesn't support enough texture stages / coordinates. Error during initialization: Video card or driver doesn't support enough texture stages / coordinates.
Offline
I FOUND THE SOLUTION FOR THIS PROBLEM FOR UBUNTU USERS OR DEBIAN USERS MAYBE IT CAN HELP IN OTHER DISTROS: Video card or driver doesn't accelerate dynamic textures. Video card or driver doesn't support separate alpha blend, glow will be disabled. Video card or driver doesn't support the required fixed-function texture blend operations. DirectX 7 rendering path will not be available. Video card or driver doesn't support enough textures for the DirectX 9 code path. DirectX 9 rendering path will not be available. Error during initialization: No valid rendering code path detected. SOLUTION: YOU NEED THIS: 1. WINE (FINAL VERSION) 2. WINE-DOORS (DOWNLOAD IT, AND INSTALL DX9 LIBS) 3. GRAPHIC DRIVERS CORRECTLY INSTALLED (NVIDIA OR ATI). 3.1 Use envy for install your graphic drivers. 4. DIRECT RENDRING AND OPENGL RENDERING ENABLED 4.1) Test your direct rendering if it is enabled by this command glxinfo | grep direct if not enabled use envy for install your graphic drivers. and test again. 4.2 Test your opengl rendering if is enabled by cedega Download cedega and make the test if opengl test not fail if it fail make the next step. 5) THIS STEP IS ONLY IF YOUR OPENGL RENDERING FAILED WITH CEDEGA. FOR NVIDIA USERS: Go to synaptic and find the word nvidia. see if you have this package installed. proced to install if you dont have. nvidia-glx-new nvidia-glx-new-dev nvidia-kernel-xxxxx (x= kernel version) nvidia-kernel-common nvidia-new-kernel-source restricted-manager smartdimmer xserver-xorg-video-nvaQ AFTER YOU INSTALL RESTAR YOUR MACHINE. AND TEST AGAIN WITH CEDEGA YOUR OPENGL RENDERING. IF NOT WORK FIND YOUR CORRECT PACKAGE IN SYNAPTIC. 6) FOR ATI USERS I THINK YOU NEED MAKE THE SAME IF YOUR OPENGL RENDERING TEST FAIL IN CEDEGA. FIND THE CORRECT PACKAGE AND INSTALL IT. NOTE: My problem what this., i was thinking my opengl are running ok., so my rendering say direct rendering : yes., but opengl how can you test it, direct rendering and opengl gl rendereing is not the same, i see in internet cedega have opengl test function, so when i test my opengl it failed,, so i go to sinaptic, and i see other package for nvidia, so i test to install all package have ubuntu logo.,it replace the old package, so why i lost to test?., when i restart the machine., i test with cedega again and opengl test is running ok. so i i run call of duty 2 with wine and no more error., the game start success. So wasup with cedega?,, i use only for test the opengl. :P i try to run the game in cedega, and showme no valid rendering path avaliable, so i think maybe need wine-door too XD. so i can run with wine i dont need cedega for play.., Hope it can help., bye..,
Znalazlem tylko to moze to cos pomoze, nie wiem czemu Tobie nie dziala, moze wersja Cedegi nie ta? Moze potrzeba wersji 6.0?
Offline
http://cedegawiki.sweetleafstudios.com/wiki/Call_of_Duty_2 tu jest coś napisane tam jest chyba podobny błąd ;D
Offline
No nie mam pomysłu:/
TransGaming Cedega Version 6.0.2
Kurdeeee;/
oooo Ale mam coś niepokojącego co Wy na to?
http://img80.imageshack.us/my.php?image=longer5xm3.jpg
Ostatnio edytowany przez LongeR (2007-11-17 23:14:45)
Offline
powiem tak.. mnie tez cedega w wersji 6.0.x sie chrzanila.. ale na 5.2.6 dziala wysmienicie:)
Offline
No kurcze ale nie rozumie czemu nie mam akceleracji 3D w cededze sterowniki zainstalowane wszystko wygląda na ok....??
Offline
znalazl ktos rozwiazanie ? ja chcem to odpalic przez wine i ten sam blad mi wywala ;/ karta to GF 7900GS sterowniki jakies najnowsze (beta)
glxinfo
name of display: :0.0 display: :0 screen: 0 direct rendering: Yes server glx vendor string: NVIDIA Corporation server glx version string: 1.4 server glx extensions: GLX_EXT_visual_info, GLX_EXT_visual_rating, GLX_SGIX_fbconfig, GLX_SGIX_pbuffer, GLX_SGI_video_sync, GLX_SGI_swap_control, GLX_EXT_texture_from_pixmap, GLX_ARB_multisample, GLX_NV_float_buffer, GLX_ARB_fbconfig_float client glx vendor string: NVIDIA Corporation client glx version string: 1.4 client glx extensions: GLX_ARB_get_proc_address, GLX_ARB_multisample, GLX_EXT_visual_info, GLX_EXT_visual_rating, GLX_EXT_import_context, GLX_SGI_video_sync, GLX_NV_swap_group, GLX_NV_video_out, GLX_SGIX_fbconfig, GLX_SGIX_pbuffer, GLX_SGI_swap_control, GLX_NV_float_buffer, GLX_ARB_fbconfig_float, GLX_EXT_fbconfig_packed_float, GLX_EXT_texture_from_pixmap, GLX_EXT_framebuffer_sRGB GLX version: 1.3 GLX extensions: GLX_EXT_visual_info, GLX_EXT_visual_rating, GLX_SGIX_fbconfig, GLX_SGIX_pbuffer, GLX_SGI_video_sync, GLX_SGI_swap_control, GLX_EXT_texture_from_pixmap, GLX_ARB_multisample, GLX_NV_float_buffer, GLX_ARB_fbconfig_float, GLX_ARB_get_proc_address OpenGL vendor string: NVIDIA Corporation OpenGL renderer string: GeForce 7900 GS/PCI/SSE2/3DNOW! OpenGL version string: 2.1.2 NVIDIA 169.04 OpenGL extensions: GL_ARB_color_buffer_float, GL_ARB_depth_texture, GL_ARB_draw_buffers, GL_ARB_fragment_program, GL_ARB_fragment_program_shadow, GL_ARB_fragment_shader, GL_ARB_half_float_pixel, GL_ARB_imaging, GL_ARB_multisample, GL_ARB_multitexture, GL_ARB_occlusion_query, GL_ARB_pixel_buffer_object, GL_ARB_point_parameters, GL_ARB_point_sprite, GL_ARB_shadow, GL_ARB_shader_objects, GL_ARB_shading_language_100, GL_ARB_texture_border_clamp, GL_ARB_texture_compression, GL_ARB_texture_cube_map, GL_ARB_texture_env_add, GL_ARB_texture_env_combine, GL_ARB_texture_env_dot3, GL_ARB_texture_float, GL_ARB_texture_mirrored_repeat, GL_ARB_texture_non_power_of_two, GL_ARB_texture_rectangle, GL_ARB_transpose_matrix, GL_ARB_vertex_buffer_object, GL_ARB_vertex_program, GL_ARB_vertex_shader, GL_ARB_window_pos, GL_ATI_draw_buffers, GL_ATI_texture_float, GL_ATI_texture_mirror_once, GL_S3_s3tc, GL_EXT_texture_env_add, GL_EXT_abgr, GL_EXT_bgra, GL_EXT_blend_color, GL_EXT_blend_equation_separate, GL_EXT_blend_func_separate, GL_EXT_blend_minmax, GL_EXT_blend_subtract, GL_EXT_compiled_vertex_array, GL_EXT_Cg_shader, GL_EXT_depth_bounds_test, GL_EXT_draw_range_elements, GL_EXT_fog_coord, GL_EXT_framebuffer_blit, GL_EXT_framebuffer_multisample, GL_EXT_framebuffer_object, GL_EXT_gpu_program_parameters, GL_EXT_multi_draw_arrays, GL_EXT_packed_depth_stencil, GL_EXT_packed_pixels, GL_EXT_pixel_buffer_object, GL_EXT_point_parameters, GL_EXT_rescale_normal, GL_EXT_secondary_color, GL_EXT_separate_specular_color, GL_EXT_shadow_funcs, GL_EXT_stencil_two_side, GL_EXT_stencil_wrap, GL_EXT_texture3D, GL_EXT_texture_compression_s3tc, GL_EXT_texture_cube_map, GL_EXT_texture_edge_clamp, GL_EXT_texture_env_combine, GL_EXT_texture_env_dot3, GL_EXT_texture_filter_anisotropic, GL_EXT_texture_lod, GL_EXT_texture_lod_bias, GL_EXT_texture_mirror_clamp, GL_EXT_texture_object, GL_EXT_texture_sRGB, GL_EXT_timer_query, GL_EXT_vertex_array, GL_IBM_rasterpos_clip, GL_IBM_texture_mirrored_repeat, GL_KTX_buffer_region, GL_NV_blend_square, GL_NV_copy_depth_to_color, GL_NV_depth_clamp, GL_NV_fence, GL_NV_float_buffer, GL_NV_fog_distance, GL_NV_fragment_program, GL_NV_fragment_program_option, GL_NV_fragment_program2, GL_NV_framebuffer_multisample_coverage, GL_NV_half_float, GL_NV_light_max_exponent, GL_NV_multisample_filter_hint, GL_NV_occlusion_query, GL_NV_packed_depth_stencil, GL_NV_pixel_data_range, GL_NV_point_sprite, GL_NV_primitive_restart, GL_NV_register_combiners, GL_NV_register_combiners2, GL_NV_texgen_reflection, GL_NV_texture_compression_vtc, GL_NV_texture_env_combine4, GL_NV_texture_expand_normal, GL_NV_texture_rectangle, GL_NV_texture_shader, GL_NV_texture_shader2, GL_NV_texture_shader3, GL_NV_vertex_array_range, GL_NV_vertex_array_range2, GL_NV_vertex_program, GL_NV_vertex_program1_1, GL_NV_vertex_program2, GL_NV_vertex_program2_option, GL_NV_vertex_program3, GL_NVX_conditional_render, GL_SGIS_generate_mipmap, GL_SGIS_texture_lod, GL_SGIX_depth_texture, GL_SGIX_shadow, GL_SUN_slice_accum visual x bf lv rg d st colorbuffer ax dp st accumbuffer ms cav id dep cl sp sz l ci b ro r g b a bf th cl r g b a ns b eat ---------------------------------------------------------------------- 0x21 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 0 4 24 8 16 16 16 16 0 0 None 0x22 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 0 4 24 8 16 16 16 16 0 0 None 0x23 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 4 24 8 16 16 16 16 0 0 None 0x24 24 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 0 4 24 8 16 16 16 16 0 0 None 0x25 24 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 4 24 8 16 16 16 16 0 0 None 0x26 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 0 4 24 0 16 16 16 16 0 0 None 0x27 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 4 24 0 16 16 16 16 0 0 None 0x28 24 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 0 4 24 0 16 16 16 16 0 0 None 0x29 24 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 4 24 0 16 16 16 16 0 0 None 0x2a 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 0 4 16 0 16 16 16 16 0 0 None 0x2b 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 4 16 0 16 16 16 16 0 0 None 0x2c 24 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 0 4 16 0 16 16 16 16 0 0 None 0x2d 24 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 4 16 0 16 16 16 16 0 0 None 0x2e 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 0 4 0 0 16 16 16 16 0 0 None 0x2f 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 4 0 0 16 16 16 16 0 0 None 0x30 24 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 0 4 0 0 16 16 16 16 0 0 None 0x31 24 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 4 0 0 16 16 16 16 0 0 None 0x32 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 0 4 24 0 16 16 16 16 0 0 Ncon 0x33 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 4 24 0 16 16 16 16 0 0 Ncon 0x34 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 0 4 24 0 16 16 16 16 0 0 Ncon 0x35 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 4 24 0 16 16 16 16 0 0 Ncon 0x36 24 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 0 4 24 0 16 16 16 16 0 0 Ncon 0x37 24 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 4 24 0 16 16 16 16 0 0 Ncon 0x38 24 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 0 4 24 0 16 16 16 16 0 0 Ncon 0x39 24 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 4 24 0 16 16 16 16 0 0 Ncon 0x3a 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 0 4 24 8 16 16 16 16 0 0 Ncon 0x3b 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 4 24 8 16 16 16 16 0 0 Ncon 0x3c 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 0 4 24 8 16 16 16 16 0 0 Ncon 0x3d 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 4 24 8 16 16 16 16 0 0 Ncon 0x3e 24 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 0 4 24 8 16 16 16 16 0 0 Ncon 0x3f 24 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 4 24 8 16 16 16 16 0 0 Ncon 0x40 24 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 0 4 24 8 16 16 16 16 0 0 Ncon 0x41 24 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 4 24 8 16 16 16 16 0 0 Ncon 0x42 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 0 4 16 0 16 16 16 16 0 0 Ncon 0x43 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 4 16 0 16 16 16 16 0 0 Ncon 0x44 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 0 4 16 0 16 16 16 16 0 0 Ncon 0x45 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 4 16 0 16 16 16 16 0 0 Ncon 0x46 24 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 0 4 16 0 16 16 16 16 0 0 Ncon 0x47 24 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 4 16 0 16 16 16 16 0 0 Ncon 0x48 24 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 0 4 16 0 16 16 16 16 0 0 Ncon 0x49 24 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 4 16 0 16 16 16 16 0 0 Ncon 0x4a 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 4 24 8 16 16 16 16 0 0 None 0x4b 24 dc 0 32 0 r . . 8 8 8 0 4 24 8 16 16 16 16 0 0 None 0x4c 24 dc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 4 24 8 16 16 16 16 0 0 None 0x4d 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 0 4 24 0 16 16 16 16 0 0 None 0x4e 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 4 24 0 16 16 16 16 0 0 None 0x4f 24 dc 0 32 0 r . . 8 8 8 0 4 24 0 16 16 16 16 0 0 None 0x50 24 dc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 4 24 0 16 16 16 16 0 0 None 0x51 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 0 4 16 0 16 16 16 16 0 0 None 0x52 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 4 16 0 16 16 16 16 0 0 None 0x53 24 dc 0 32 0 r . . 8 8 8 0 4 16 0 16 16 16 16 0 0 None 0x54 24 dc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 4 16 0 16 16 16 16 0 0 None 0x55 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 0 4 0 0 16 16 16 16 0 0 None 0x56 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 4 0 0 16 16 16 16 0 0 None 0x57 24 dc 0 32 0 r . . 8 8 8 0 4 0 0 16 16 16 16 0 0 None 0x58 24 dc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 4 0 0 16 16 16 16 0 0 None 0x59 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 0 4 24 0 16 16 16 16 0 0 Ncon 0x5a 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 4 24 0 16 16 16 16 0 0 Ncon 0x5b 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 0 4 24 0 16 16 16 16 0 0 Ncon 0x5c 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 4 24 0 16 16 16 16 0 0 Ncon 0x5d 24 dc 0 32 0 r . . 8 8 8 0 4 24 0 16 16 16 16 0 0 Ncon 0x5e 24 dc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 4 24 0 16 16 16 16 0 0 Ncon 0x5f 24 dc 0 32 0 r . . 8 8 8 0 4 24 0 16 16 16 16 0 0 Ncon 0x60 24 dc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 4 24 0 16 16 16 16 0 0 Ncon 0x61 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 0 4 24 8 16 16 16 16 0 0 Ncon 0x62 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 4 24 8 16 16 16 16 0 0 Ncon 0x63 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 0 4 24 8 16 16 16 16 0 0 Ncon 0x64 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 4 24 8 16 16 16 16 0 0 Ncon 0x65 24 dc 0 32 0 r . . 8 8 8 0 4 24 8 16 16 16 16 0 0 Ncon 0x66 24 dc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 4 24 8 16 16 16 16 0 0 Ncon 0x67 24 dc 0 32 0 r . . 8 8 8 0 4 24 8 16 16 16 16 0 0 Ncon 0x68 24 dc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 4 24 8 16 16 16 16 0 0 Ncon 0x69 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 0 4 16 0 16 16 16 16 0 0 Ncon 0x6a 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 4 16 0 16 16 16 16 0 0 Ncon 0x6b 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 0 4 16 0 16 16 16 16 0 0 Ncon 0x6c 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 4 16 0 16 16 16 16 0 0 Ncon 0x6d 24 dc 0 32 0 r . . 8 8 8 0 4 16 0 16 16 16 16 0 0 Ncon 0x6e 24 dc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 4 16 0 16 16 16 16 0 0 Ncon 0x6f 24 dc 0 32 0 r . . 8 8 8 0 4 16 0 16 16 16 16 0 0 Ncon 0x70 24 dc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 4 16 0 16 16 16 16 0 0 Ncon
edit:
w sumie na stronie wine napisali :
Additional Comments
- Used the two patches for Vertex-Error and for NVIDIA Beta Driver Bug - Copy protection is not working all the time
wiec moze jakos sie uda
Ostatnio edytowany przez Qdłaty (2007-12-08 15:38:12)
Offline
Stary słuchaj ja walczę z tym już chyba z miesiąc;/ w domu na GF MX 440 nie mogę sobie z tym poradzić.... Ale w szkole na GF 6100 udało mi się ją zainstalować, odpalić i grać co prawda jest kilka fps'ów mniej niż na winshicie ale działa ładnie. Jak byś znalazł jakieś rozwiązanie swojego problemu to bardzo proszę napisz bo mnie strasznie korci żeby odpalić ją na moim kompie:)!
Offline
widocznie nie umiesz walczyc ;p ja mam tak ze jak cos nie dziala to siedze i siedze az zrobie ;) (nie chwalac sie)
Potrzebny jest pacz zeby to smigalo.
Patch for 3DMark 2005 and 2006
i z tym paczem mi smiga tzn wszedlem tylko do menu bo nie mam juz czasu na granie.
tu masz wine z odpowiednim paczem i jeszcze dwoma innymi ktore cos tam cos tam ;))
http://78.108.96.64/wine/wine.tar.gz
wine- 0.9.48
poza gdybys jednak chcial jakas swoja wersje wine odpalic z paczami to siedza one na ww serwerze.
pozdro
ps. odpalilem giere i musze przyznac ze chodzi wolno, ale mysle ze po libacji pogrzebie i jakos da rade.
Ostatnio edytowany przez Qdłaty (2007-12-08 18:26:57)
Offline
ooo wielkie wielkie dzięki:) zaraz sprawdzam a z tą moją walką to było tak że zadziwiło mnie że na jednym kompie odpalam instaluje i gram bez problemu a na drugim za diabła nie idzie:P
Offline
No pobrałem skompilowałem i zainstalowałem (kompilowało się półtora godziny:D) No i instalator rusza ładnie wszystko ale gdy wybieram miejsce do zainstalowania gry wywala mi błond że nie ma 4000 MB miejsca co jest nie prawdą gdyż dysk ma 60 GB a zajęte mam tylko 10 GB czyli wolnego miejsca jest 50 GB nie rozumie o co mu chodzi... no właśnie dlaczego się pluje nie mając racji?
Offline
loool, ja odpalalem juz rozpakowanego bo takiego sciagnalem (tzn kupilem) :D
to proca masz cos slabego ;p chociaz ja tez nie mam sie czym chwalic bo u mnie ok pol godziny
w ogole zapomnialem ze Ty chcesz odpalic cod2 a nie 4 ;d
Ostatnio edytowany przez Qdłaty (2007-12-09 09:17:51)
Offline