Nie jesteś zalogowany.
Jeśli nie posiadasz konta, zarejestruj je już teraz! Pozwoli Ci ono w pełni korzystać z naszego serwisu. Spamerom dziękujemy!

Ogłoszenie

Prosimy o pomoc dla małej Julki — przekaż 1% podatku na Fundacji Dzieciom zdazyć z Pomocą.
Więcej informacji na dug.net.pl/pomagamy/.

#1  2005-04-20 23:56:05

  FF - Członek DUG

FF
Członek DUG
Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2004-12-23

Biblioteka graficzna

Czy ma ktoś jakieś doświadczenie w uzywaniu SDL lub Allegro (biblioteki nie aukcji)?
Próbowałem już zrobić coś z sdl ale nie potrafie nic skompilować:/
Ściągnąłem wszystkie dev-y i pojawia się błąd kompilacji mówiacy że nie mam plików nagłówkowych (a mam). Na wishice wystarczyło mieć dev-cpp devpaka z sdlem, potem się pisało naciskało przycisk "kompiluj" i działało. Prawde mówiąc brakuje mi tej prostoty. Potrafie skompilować zwykły program w c++ przy pomocy g++ , ale jak już chce użyć jakiejś biblioteki to się zaczyna "hardkor" i nic mi się nie udaje. Szukałem na stronie sdla i googlach czegoś na temat jak to kompilować ale nic ie znalazłem. Pomocy

Offline

 

#2  2005-04-21 11:46:54

  Kowall_ptk - wieczny student

Kowall_ptk
wieczny student
Skąd: z nienacka :)
Zarejestrowany: 2005-02-17

Re: Biblioteka graficzna

Ja używałem kiedyś Allegro, ale pod windę, a raczej DOS. Zarzuciłem ten pomysł, bo zwykły program rysujący jedną linię na ekranie zajmował ~1MB. Jak dla mnie to nieco za dużo. Zacząłem więc pisać własną mini bibliotekę graficzną dla dos. Przerwałem jakiś czas temu i nie dokończę, bo przesiadłem się na linuxa.


W Linuksie się da, tylko trzeba wiedzieć jak!

Offline

 

Stopka forum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
Możesz wyłączyć AdBlock — tu nie ma reklam ;-)