Nie jesteś zalogowany.
Jeśli nie posiadasz konta, zarejestruj je już teraz! Pozwoli Ci ono w pełni korzystać z naszego serwisu. Spamerom dziękujemy!
Prosimy o pomoc dla małej Julki — przekaż 1% podatku na Fundacji Dzieciom zdazyć z Pomocą.
Więcej informacji na dug.net.pl/pomagamy/.
Jak gram w enemy territory lub unreal tournament to po ok 30 min nagle system strasznie zwalnia ze tylko reset pomaga.
Udaje sie jednak z nim polaczyc przez ssh, znalazlem to ze proces xorg zajmuje 80% procesora (co nie jest normalne) i dlatego gry tak zwalniaja.
http://img232.imageshack.us/my.php?image=zdjcie001op5.jpg
Wie ktos jak z tym sie uporac?
Ps. mam debiana testing z dystrybucyjnym kernelem 2.6.17-686 i grafike nvidi grforce fx 5600
Offline
To, że xorg zabiera tyle czasu proca to normalne, przetwarza grafikę 3D, zresztą wystarczy intensywnie oknem poruszać aby tyle osiągnąć.
To raczej wina et, który zabiera większość pamięci, być może ma jakieś wycieki.
BTW. Od dawna wiadomo, że serwer X nie radzi sobie elegancko z grafiką 3D.
Offline
To co piszesz dzieje sie gdy niedziala Direct Rendering, umnie dziala i podczas gdy ET jest wlaczone xorg zajmuje bardzo malo procesora.
http://img73.imageshack.us/my.php?image=zdjcie001ov3.jpg
I pózniej sie dzieje to oczym pisalem wyzej, a dotego czasu ET dziala super.
Offline
Trudno wywnioskować. Program zabiera całą pamięć i zaczyna ryć w dysku. Czym to jest spowodowane nie wiem. Może nie pasuje mu wersja glibc, albo innych bibliotek. Być możne to coś z xorg 7.1, a być może jest błąd w ET.
Spróbuj na sarge, albo czymś innym.
BTW. Też lubię Boards of Canada :)
Offline
:)
Dzieje sie to przy wszystkich grach wymagajacych OpenGL nie tylko przy ET,
próbowalem juz róznych rzeczy, w miedziczsie tez pojawila sie nowa paczka z xorg. Jeszcze tylko nieprzeinstalowalem sterowników karty graficznej, moze to oto chodzi.
Offline