Nie jesteś zalogowany.
Jeśli nie posiadasz konta, zarejestruj je już teraz! Pozwoli Ci ono w pełni korzystać z naszego serwisu. Spamerom dziękujemy!
Prosimy o pomoc dla małej Julki — przekaż 1% podatku na Fundacji Dzieciom zdazyć z Pomocą.
Więcej informacji na dug.net.pl/pomagamy/.
Witam
Chciałbym poinformować, że nowa wersja AvP została wydana dla Linuksa. W tej wersji niewiele się zmieniło, a nawet changelog nie został udostępniony, co jest dość irytyjące. Wiadomo, że grę można teraz skompilować oraz uruchomić na Mac OS X oraz Linux x86_64. Pojawiło się także eksperymentalne wsparcie dla sdl 2 oraz sposób instalacji został zmieniony poprzez użycie cmake.
http://icculus.org/avp/
Dostępne jest także forum, a więc można zgłaszać różne problemy. Mam nadzieję, że autorzy po prostu użyją kodu źródłowego z wersji dla MorphOS, ponieważ to najbardziej kompletna wersja AvP dla alternatywnych systemów operacyjnych.
Ostatnio edytowany przez gbudny (2014-12-30 02:57:36)
Offline
Spodziewałem się, że większa liczba osób korzystających z Linuksa/Mac OS X będzie zainteresowana tą grą po promocji GOG oraz dość niskiej cenie na steam. Niestety obserwując różne fora dyskusyjne widzę ten sam problem, co po wydaniu pierwszych wersji AvP dla Linuksa, ale wtedy cena tej gry dla Windows była dość wysoka.
Ostatnio edytowany przez gbudny (2015-01-05 00:55:39)
Offline
To znaczy jakie problemy? Bo ja chętnie bym w to pograł.
Offline
Dostępna jest nowa wersja AvP, którą można uruchomić na Raspberry Pi, a także pojawiły się pewne zmiany dotyczące SDL2 i związana z tym możliwość uruchomienia gry w trybie pełnoekranowym.
Jednak najbardziej mnie cieszy informacja, że pojawiło się eksperymentalne wsparcie dla AvP Classic Redux, co czyni grę nieco bardziej interesującą dla osób przyzwyczajonych do dobrej grafiki:
https://www.youtube.com/watch?v=fNSvDj9rDTo#t=202
http://community.ioquake.org/t/new-release-20150214/435
Ostatnio edytowany przez gbudny (2015-02-14 14:16:58)
Offline