Nie jesteś zalogowany.
Jeśli nie posiadasz konta, zarejestruj je już teraz! Pozwoli Ci ono w pełni korzystać z naszego serwisu. Spamerom dziękujemy!
Prosimy o pomoc dla małej Julki — przekaż 1% podatku na Fundacji Dzieciom zdazyć z Pomocą.
Więcej informacji na dug.net.pl/pomagamy/.
Witam ...
Dostaję taki komunikat podczas próby załączenia pliku >>> załączanie pliku nie powiodło się.
Szukałem w googlach ale niestety nie znalazłem rozwiązania.
Proszę o pomoc w rozwiązaniu tego problemu.
Offline
1. Jaka wersja Roundcube? (sprawdzisz klikając „O programie” w lewym górnym rogu)
2. Co to za załącznik? Jakiego jest typu? Jakie ma rozszerzenie?
3. Jak duży jest ten załącznik?
4. Jak duże pliki przyjmuje Twój hostingodawca? (sprawdzisz tworząc nową wiadomość i klikając „Dołącz plik”. W nowym oknie, pod formularzem załączania pliku, powinna być podana maksymalna dopuszczalna wielkość).
Offline
Problem rozwiązany.
Katalog /temp miał ustawionego innego użytkownika i grupę.
Temat do zamknięcia.
Ostatnio edytowany przez Socza (2013-04-29 12:20:21)
Offline