Nie jesteś zalogowany.
Jeśli nie posiadasz konta, zarejestruj je już teraz! Pozwoli Ci ono w pełni korzystać z naszego serwisu. Spamerom dziękujemy!
Prosimy o pomoc dla małej Julki — przekaż 1% podatku na Fundacji Dzieciom zdazyć z Pomocą.
Więcej informacji na dug.net.pl/pomagamy/.
Siema :)
Dostałem ostatnio nowy router, ale brakuje mi 2 kabli RJ-11, żeby go podłączyć :P
Podłączyłem go więc następująco:
kablem RJ-11 do komputera I podłączonego do internetu przez modem kablem RJ-45, a do routera podłączyłem kablem RJ-45 II komputer :D
Niestety nie zadziałało :P
Moje pytanie jest więc następujące:
czy da się za pomocą software'u to naprawić, czy muszę dokupić kable potrzebne do podłączenia zgodnie z instrukcją?
Z góry thx i pzdr.
Offline
TP-LINK TD-W8910G
W instrukcji podłączenia jest, że trzeba użyć RJ-11.
Pzdr.
Offline
kto jest privderem ? inaczej mowiac skad masz internet ?
( bo cos mi sie wydaje ze masz jakas osiedlowke, czy upc , a kupiles router z modemem adsl czyli dla neostrady/netii albo bog wie czego jeszcze )
Offline
Mam Vectrę, a router kupiłem głównie po to, żeby można było na kilku komputerach naraz mieć internet.
Pzdr.
Offline
szkitoniarz napisał(-a):
router kupiłem głównie po to, żeby można było na kilku komputerach naraz mieć internet.
Nooo do tego służą routery ....
Rzuciłem szybko okiem co ludzie pisza, no i dostałeś modem do którego łączysz się kablem telefonicznym ( rj-11 ), no i z tego urządzenia wychodzi kabel rj-45.
Wice kupiłeś zły router .. bywa.
Offline
Tak, czy inaczej, thx za pomoc.
Pzdr.
Offline