Nie jesteś zalogowany.
Jeśli nie posiadasz konta, zarejestruj je już teraz! Pozwoli Ci ono w pełni korzystać z naszego serwisu. Spamerom dziękujemy!
Prosimy o pomoc dla małej Julki — przekaż 1% podatku na Fundacji Dzieciom zdazyć z Pomocą.
Więcej informacji na dug.net.pl/pomagamy/.
Znajomy szuka osób do testowania tłumaczenia gry Danger from the Deep.
Marc Rouse napisał(-a):
Niestety spolszczenie nie zawiera polskich znaków. Powinno być wszystko przetłumaczone w miarę moich możliwości, tak mniej więcej >90%. Jeśli zauważysz jakiś zwrot, który można było by lepiej przetłumaczyć lub ja go pominąłem daj znać. Zapewne trochę takich będzie nie jestem marynarzem i z morzem mam mało wspólnego. Jest to wersja 0.1 alpha do testów i weryfikacji jeszcze nie do końca sprawdzona.
Gra wymaga zainstalowanego OpenGL oraz — wg deweloperów, wg mnie te dane są zawyżone — procesora 1,5 GHz i 1 GB RAM-u.
Instalacja:
- pobrać dangerdeep-0.3.0-linux-installer.bin (nie pakiet deb!)
- nadać prawo do wykonywania (chmod +x dangerdeep-0.3.0-linux-installer.bin) i uruchomić (./dangerdeep-0.3.0-linux-installer.bin)
- pobrać tłumaczenia:
wget http://dug.net.pl/~azhag/dangerdeep/aegeanconvoy.xml \ http://dug.net.pl/~azhag/dangerdeep/common.csv \ http://dug.net.pl/~azhag/dangerdeep/convoybattle.xml \ http://dug.net.pl/~azhag/dangerdeep/flowertest.xml \ http://dug.net.pl/~azhag/dangerdeep/formats.csv \ http://dug.net.pl/~azhag/dangerdeep/languages.csv \ http://dug.net.pl/~azhag/dangerdeep/singleship.xml
- umieścić pliki w odpowiednich miejscach
cp -f formats.csv languages.csv common.csv /usr/share/games/dangerdeep/texts/ cp -f aegeanconvoy.xml convoybattle.xml flowertest.xml singleship.xml /usr/share/games/dangerdeep/missions/
Uruchomić grę (dangerdeep), wybrać język polski, poużywać, potestować, podzielić się spostrzeżeniami.
Zdaje się, że kilka osób na forum ma zainteresowania marynistyczne — pomoc merytoryczna mile widziana.
Więcej o grze poczytać można na http://jakilinux.org/aplikacje/danger-from-the-deep-0-3-0-opis-gry/
Ostatnio edytowany przez azhag (2010-03-28 17:38:40)
Offline
Mam już na dysku od tygodnia? Ale jeszcze nie uruchamiałem. Dzisiaj może coś storpeduję :)
Ale gra ma klimat tylko w języku niemieckim ;)
Ostatnio edytowany przez ippo76 (2010-03-28 11:02:19)
Offline
Nie ma katalogu mission tylko missions:
cp -f aegeanconvoy.xml convoybattle.xml flowertest.xml singleship.xml /usr/share/games/dangerdeep/mission[b]s[/b]
A przy okazji wyszło, że coś jest nie tak z zagnieżdżaniem znaczników :-)
Ostatnio edytowany przez iacobus (2010-03-28 11:49:35)
Offline
iacobus napisał(-a):
A przy okazji wyszło, że coś jest nie tak z zagnieżdżaniem znaczników :-)
Nie. Z zagnieżdżaniem znaczników wszystko jest ok, tylko Ty nie wiesz że w elemencie [ code ] wszystkie znaki — także BBcode — są wyświetlane tak jak leci, bez interpretowania. Co ma sens — jak inaczej chciałbyś przekazać komuś np. kod klikalnego obrazka?
Offline
Hmm.. masz rację, o tym nie pomyślałem.
Offline
Mam pecha:
:~$ dangerdeep OpenGL vendor : Mesa Project GL renderer : Software Rasterizer GL version : 2.1 Mesa 7.7.1 GL max texture size : 4096 GL number of texture units : 8 GL number of lights : 8 GL number of clip planes : 6 GL maximum viewport dimensions : 4096x4096 GL depth bits (current) : 24 Supported GL extensions : GL_EXT_compiled_vertex_array GL_EXT_texture_env_add GL_ARB_copy_buffer GL_ARB_depth_texture GL_ARB_depth_clamp GL_ARB_draw_buffers GL_ARB_draw_elements_base_vertex GL_ARB_fragment_program GL_ARB_fragment_program_shadow GL_ARB_fragment_shader GL_ARB_framebuffer_object GL_ARB_half_float_pixel GL_ARB_imaging GL_ARB_map_buffer_range GL_ARB_multisample GL_ARB_multitexture GL_ARB_occlusion_query GL_ARB_pixel_buffer_object GL_ARB_point_parameters GL_ARB_point_sprite GL_ARB_provoking_vertex GL_ARB_shader_objects GL_ARB_shading_language_100 GL_ARB_shading_language_120 GL_ARB_shadow GL_ARB_shadow_ambient GL_ARB_sync GL_ARB_texture_border_clamp GL_ARB_texture_compression GL_ARB_texture_cube_map GL_ARB_texture_env_add GL_ARB_texture_env_combine GL_ARB_texture_env_crossbar GL_ARB_texture_env_dot3 GL_ARB_texture_mirrored_repeat GL_ARB_texture_non_power_of_two GL_ARB_texture_rectangle GL_ARB_transpose_matrix GL_ARB_vertex_array_bgra GL_ARB_vertex_array_object GL_ARB_vertex_buffer_object GL_ARB_vertex_program GL_ARB_vertex_shader GL_ARB_window_pos GL_EXT_abgr GL_EXT_bgra GL_EXT_blend_color GL_EXT_blend_equation_separate GL_EXT_blend_func_separate GL_EXT_blend_logic_op GL_EXT_blend_minmax GL_EXT_blend_subtract GL_EXT_convolution GL_EXT_copy_texture GL_EXT_depth_bounds_test GL_EXT_draw_range_elements GL_EXT_framebuffer_blit GL_EXT_framebuffer_multisample GL_EXT_framebuffer_object GL_EXT_fog_coord GL_EXT_gpu_program_parameters GL_EXT_histogram GL_EXT_multi_draw_arrays GL_EXT_packed_depth_stencil GL_EXT_packed_pixels GL_EXT_paletted_texture GL_EXT_pixel_buffer_object GL_EXT_point_parameters GL_EXT_polygon_offset GL_EXT_provoking_vertex GL_EXT_rescale_normal GL_EXT_secondary_color GL_EXT_separate_specular_color GL_EXT_shadow_funcs GL_EXT_shared_texture_palette GL_EXT_stencil_two_side GL_EXT_stencil_wrap GL_EXT_subtexture GL_EXT_texture GL_EXT_texture3D GL_EXT_texture_cube_map GL_EXT_texture_edge_clamp GL_EXT_texture_env_combine GL_EXT_texture_env_dot3 GL_EXT_texture_lod_bias GL_EXT_texture_mirror_clamp GL_EXT_texture_object GL_EXT_texture_rectangle GL_EXT_texture_sRGB GL_EXT_texture_swizzle GL_EXT_vertex_array GL_EXT_vertex_array_bgra GL_3DFX_texture_compression_FXT1 GL_APPLE_packed_pixels GL_APPLE_vertex_array_object GL_ATI_blend_equation_separate GL_ATI_envmap_bumpmap GL_ATI_texture_env_combine3 GL_ATI_texture_mirror_once GL_ATI_fragment_shader GL_ATI_separate_stencil GL_IBM_multimode_draw_arrays GL_IBM_rasterpos_clip GL_IBM_texture_mirrored_repeat GL_INGR_blend_func_separate GL_MESA_pack_invert GL_MESA_resize_buffers GL_MESA_texture_array GL_MESA_ycbcr_texture GL_MESA_window_pos GL_NV_blend_square GL_NV_depth_clamp GL_NV_fragment_program GL_NV_fragment_program_option GL_NV_light_max_exponent GL_NV_packed_depth_stencil GL_NV_point_sprite GL_NV_texture_env_combine4 GL_NV_texture_rectangle GL_NV_texgen_reflection GL_NV_vertex_program GL_NV_vertex_program1_1 GL_OES_read_format GL_SGI_color_matrix GL_SGI_color_table GL_SGI_texture_color_table GL_SGIS_generate_mipmap GL_SGIS_texture_border_clamp GL_SGIS_texture_edge_clamp GL_SGIS_texture_lod GL_SUN_multi_draw_arrays console log: $ffffffDanger $c0c0c0from the $ffffffDeep console log: $ffff00copyright and written 2003 by $ff0000Thorsten Jordan console log: $ff8000version 0.3.0 console log: $80ff80*** welcome *** console log: New thread [0xb5ec4b70] console log: Loading... console log: Textures with non-power-two sizes are supported and used. console log: fonts loaded (7ms) console log: textures loaded (23ms) console log: Music list loaded (12ms) console log: Using OpenGL GLSL shaders... console log: shader compiled successfully, log: console log: console log: shader compiled successfully, log: console log: console log: compiling failed, log: console log: Error: Preprocessor error Error: failed to preprocess the source. console log: End thread [0xb5ec4b70] Caught exception: compiling of shader failed : /usr/share/games/dangerdeep/shaders/modelrender.vshader Stack trace: (5 frames) 0x8070202 in at ??:0 0x806d431 in at ??:0 0x806d4f1 in at ??:0 0xb7236bd6 in __libc_start_main at ??:0 0x804e6a1 in at ??:0
jakiej opcji bym nie wybrał - jakiej misji bym nie wybrał, to po kliknięciu start mission - widzę pulpit a gra się wyłącza.
Czy coś spieprzyłem?
Pozdrawiam
;-)))
Offline