Nie jesteś zalogowany.
Jeśli nie posiadasz konta, zarejestruj je już teraz! Pozwoli Ci ono w pełni korzystać z naszego serwisu. Spamerom dziękujemy!

Ogłoszenie

Prosimy o pomoc dla małej Julki — przekaż 1% podatku na Fundacji Dzieciom zdazyć z Pomocą.
Więcej informacji na dug.net.pl/pomagamy/.

#1  2009-04-16 08:58:05

  tripoli1 - Użytkownik

tripoli1
Użytkownik
Zarejestrowany: 2007-04-12

praca działu helpdesk

Witajcie

Potrzebuję zewidencjonować wykonywane prace działu helpdesku. Pootrzebuję jakiegoś systemu do wprowadzania zadań, kategorii np. awaria komputera, czasu wykonania oraz bazy wiedzy. Na pewne problemy, które się powtarzają można zrobić wiki. Można pójść także w rejestrację zdalną przez użytkowników czyli ticketowanie.

Coś polecacie?

dzieki

Offline

 

#2  2009-04-16 10:31:43

  keddie - Użytkownik

keddie
Użytkownik
Skąd: localhost
Zarejestrowany: 2008-04-22

Re: praca działu helpdesk

Offline

 

#3  2009-04-16 19:42:33

  bns - unknown

bns
unknown
Zarejestrowany: 2005-12-25
Serwis

Re: praca działu helpdesk

Też polecam GLPI w połączeniu z OCS, używamy u nas w firmie ale ciężko to ustrojstwo się modyfikuje ;]
Jest jeden minus, nie jest zgodny w 100% z ITILem. (zależy czy jest to dla Ciebie problem :D)

Ostatnio edytowany przez bns (2009-04-16 19:45:05)


Pozdrawiam,
bns

Offline

 

Stopka forum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
To nie jest tylko forum, to nasza mała ojczyzna ;-)