Nie jesteś zalogowany.
Jeśli nie posiadasz konta, zarejestruj je już teraz! Pozwoli Ci ono w pełni korzystać z naszego serwisu. Spamerom dziękujemy!
Prosimy o pomoc dla małej Julki — przekaż 1% podatku na Fundacji Dzieciom zdazyć z Pomocą.
Więcej informacji na dug.net.pl/pomagamy/.
Rumi tak obstajesz za tym shitem to mi pomóż, bo ja jestem zielony w te klocki :P
potrzebuję przekonwertować doqmenty shit-worda na pdf
co proponujesz?
Rozwiązanie ofcorse znam ale w odwecie za schemacik który żekomo stworzyłeś ale nei zapodałeś NIEPODAM :P
są książki skrypty poszukaj se :PPPPPPPPP
aha czyli jesteś pasorzytem który zawala forum swoimi głupimi pytaniami, a jak ma komuś coś podpowiedzieć to :P
no to pałuj się chłopcze w takim razie, poszukam se sam :P
aha i nie zapominaj że już i tak wisisz mi skrzynkę piwa hehe
aha czyli jesteś pasorzytem który zawala forum swoimi głupimi pytaniami, a jak ma komuś coś podpowiedzieć to :P
tak
no to pałuj się chłopcze w takim razie, poszukam se sam :P
ok
aha i nie zapominaj że już i tak wisisz mi skrzynkę piwa hehe
e tam
Najlepiej kupić sobie pełną wersje acrobata oznaczoną mianem professional.
A potem można zassać kopie awaryjną z sieci p2p.:)
Działa szybko i sprawnie.
dzięki :]
już zasysam
Panowie, a zapomnieliście o najprostszym :)
OOorg pięknie konwertuje dokumenty worda i OO do pdf. Bardzo często tak robię jak przesyłam dokumenty do WSSE w Krakowie
Bodzio, chłopie, pewnie że pamiętałem :]
tylko widzisz, to są sprawozdania z laborek i zwykłego textu tam niewiele, jest natomiast w cholerę tabel i wklejonych obrazków, i póki co oo.org bardzo źle to przenosi. a ściślej to robi się taka kaszana że ło jezu
liczę że w oo.org 2 filtry do shit-worda będą lepsze. ale to se mogę liczyć, bo microshit nawet nie przykłada uwagi do przenośności doqmentów między różnymi wersjami tegoż gówna, a co dopiero liczyć na jakiś inny program...
do konwersji wystarczy openoffice albo pdffactory :)
voti jak jesteś taki cwaniaczek z bąblem w nosie ;]