Nie jesteś zalogowany.
Jeśli nie posiadasz konta, zarejestruj je już teraz! Pozwoli Ci ono w pełni korzystać z naszego serwisu. Spamerom dziękujemy!

Ogłoszenie

Prosimy o pomoc dla małej Julki — przekaż 1% podatku na Fundacji Dzieciom zdazyć z Pomocą.
Więcej informacji na dug.net.pl/pomagamy/.

#1  2020-09-26 23:36:27

  BlackEvo - Driver

BlackEvo
Driver
Skąd: Polska
Zarejestrowany: 2006-05-20

System monitoringu [ zewnetrzny ]

Witajcie,

Przymierzam się do zakupu systemu monitoringu zewnętrznego, aby miec podglad na posesje i dom. W temacie nie ukrywam - jestem zielony. Wiem, ze sa firmy specjalizujace sie w zakladaniu tego typu urzadzen, ale chcialbym sam ogarnac temat, a w dzisiejszych czasach gdy sa kamery IP nie jest to skomplikowane. Jedynie trzeba miec dobry sprzet. I tutaj chcialbym sie Was poradzic, moze ktos na codzien zajmuje sie tego typu sprzetem, moze ktos instaluje, albo stal wczesniej przed tym samym problemem co ja teraz i ma juz za soba wybor sprzetu etc.
WYMAGANIA:
- 4x kamery
- jakosc obrazu [ min. 720p ale wyzsza bylaby lepsza ]
- cena ~2000zl

Na necie znalazlem taki zestaw
https://ivel.pl/p11986,monitoring-zestaw-bezprzewod … dium=referral

I niby wszystko jest opisane, instalacja jest latwa, mamy instrukcje w jezyku polskim itp.
Z tego co wiem, to taki typ urzadzenia zapisuje na hdd i gdy miejsce sie konczy, nadpisuje po raz kolejny dane - logiczne.

Posiadam gdzies w szufladzie plyte ASUS J1800I-A + 8GB RAM i rozwazalbym opcje, aby 'zbudowac' taki serwer monitoringu bo mam tez kilka dyskow i miejsca na dane byloby  ok 6TB

Jak uwazacie, czy lepiej zainwestowac w gotowca [ ww zestaw ], czy jest jakies dobre oprogramowanie Open Source i taniej ( glownie chodzi o zapotrzebowanie na prad ) byloby to wszystko skonfigurowac pod takim mini serwerem?

Czekam na opinie  ;)

Pozdrawiam

Ostatnio edytowany przez BlackEvo (2020-09-26 23:37:45)

Offline

 

#2  2020-09-26 23:48:43

  Jacekalex - Podobno człowiek...;)

Jacekalex
Podobno człowiek...;)