Nie jesteś zalogowany.
Jeśli nie posiadasz konta, zarejestruj je już teraz! Pozwoli Ci ono w pełni korzystać z naszego serwisu. Spamerom dziękujemy!

Ogłoszenie

Prosimy o pomoc dla małej Julki — przekaż 1% podatku na Fundacji Dzieciom zdazyć z Pomocą.
Więcej informacji na dug.net.pl/pomagamy/.

#1  2014-04-01 18:23:50

  chmuri - [=Centos=]

chmuri
[=Centos=]
Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2005-11-25
Serwis

Potrzebny system supportowy.

Potrzebuje do firmy jakiś rozsądny system do obsługi zgłoszeń oraz obsługi komputerów które znajdują się w firmie. W skrócie Rysiowi psuje się laptop wchodzi do systemu zgłasza problem. Mi od razu wyświetla się użytkownik jego sprzęt  adres IP login w domenie etc. W drukarce x zaczyna brakować tonera, użytkowników który ją obsługuje zgłasza problem w systemie ja zbieram raz na tydzień takie "zamówienie" i wysyłam do realizacji. Taki kompleksowy system do obsługi od strony informatycznej firm.

Pozdrawiam


http://wiki.centos.org/ArtWork/Brand?action=AttachFile&do=get&target=centos-logo-light.png

Offline

 

#2  2014-04-01 18:33:12

  fervi - Użytkownik

fervi
Użytkownik
Zarejestrowany: 2010-03-14

Re: Potrzebny system supportowy.

SNMP + CMS? :D

Fervi

Offline

 

#3  2014-04-01 19:57:14

  siarka2107 - Użyszkodnik DUG

siarka2107
Użyszkodnik DUG
Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 2006-04-05

Re: Potrzebny system supportowy.

do monitorowania sprzętu to może zabbix, do systemu zgłoszeń może redmine (ma api więc łatwo będzie wrzucać zadania z zabbixa), tak samo użytkownicy mogą zgłaszać problemy przez redmine na ten sam projekt lub osobny

Offline

 

Stopka forum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
Nas ludzie lubią po prostu, a nie klikając w przyciski ;-)