Nie jesteś zalogowany.
Jeśli nie posiadasz konta, zarejestruj je już teraz! Pozwoli Ci ono w pełni korzystać z naszego serwisu. Spamerom dziękujemy!

Ogłoszenie

Prosimy o pomoc dla małej Julki — przekaż 1% podatku na Fundacji Dzieciom zdazyć z Pomocą.
Więcej informacji na dug.net.pl/pomagamy/.

#1  2005-11-08 15:48:44

  Bogdan - Użytkownik

Bogdan
Użytkownik
Skąd: Sulechów
Zarejestrowany: 2005-01-24

potrzebna pomoc

Witam.
Może to zabrzmi smiesznie ale ktoś mi sie włamał do systemu (mowa o Debianie) . Przedstawie krok po kroku co rbiłem nie wiem czy te wszystie czynności maja związek z tym co sie stało ale ja w tych sprawach jestem dopiero początkujący.
Zacęło sie od tego że ktoś z gg (obcy numer) przyslał mi plik z rozszerzeniem ".exe". Gdybym siediał pod windą nawet bym tego nie dopalał,ale że myśle se: jestem na debianie to jestem kozak i wszystko mam w dupie :D. Plik sciagnalem , uruchomilem przez wine ze zwyklego usera i sie nie uruchomiło wypluł bład przy dowoływaniu sie do "c:/windows/...../Cookies". uruchomiłem z poziomu Roota żadnego błedu nie było ale tez nie było żadnego wyniku. Olałem to i zabrałem sie dalej za robienie zadań z matmy. W pewnym momeńcie zauwazyłem takie o to okienko "administration chat" i ktos do mnie tam coś pisał (screena dam ponizej, niestety w lipnej jakości bo na szybkiego szukałem programu do screenów) i okenko z komunikatem "serwer gg uległ rozłączeniu, aby ponownie sie połączyć wprowadź swój numer i hasło" - to odrazu wiedziałem że KeyLogger ale nie wiem skąd się wziąl i wylączyłem go odrazu.
tutaj zamieszczam screena:
http://img32.imageshack.us/my.php?image=scr29wi.jpg

po wymienaie słów i "ku..ów" :D powiedział mi że jest prawodopodbnie ode mnie z sieci i na pytanie czy złamał moje hasło roota powiedział "możliwe...."