Nie jesteś zalogowany.
Jeśli nie posiadasz konta, zarejestruj je już teraz! Pozwoli Ci ono w pełni korzystać z naszego serwisu. Spamerom dziękujemy!

Ogłoszenie

Prosimy o pomoc dla małej Julki — przekaż 1% podatku na Fundacji Dzieciom zdazyć z Pomocą.
Więcej informacji na dug.net.pl/pomagamy/.

#1  2012-07-16 00:27:00

plech - Nowy użytkownik

plech
Nowy użytkownik

Informatyk zaczynający matematykę

Witam wszystkich.

Jestem studentem  już  prawie 3 roku informatyki, i planuje od nowego semestru zacząć matematykę.
Plan na  Informatyce jest taki aby zrobić specjalizację z magicznie brzmiących "Technicznych albo jako kto woli Technicznego zastosowania sieci neuronowych" i złapać się może gdzieś na drugą specjalizację "Sztuczna Inteligencja". Tylko że jest mały problem bo na każdej stronie i na każdym forum, pojawiają się opinie ze praca tylko Programiści Programiści Programiści Admini Sieci i spece od biznesu i zarządzania projektami informatycznymi i Inżynierowie Oprogramowania, a o sieciach neuronowych to niewiele, czyli wychodzi na to że to takie specjalności do dalszej pracy naukowej., tak mi się zdaje przynajmniej.
Poza tym moja znajomość programowania to tylko AVR bo budowało się kilka robocików na elektronikę, Assembler, i totalnie nieprzydatny ProloG.
I mam certyfikat AutoDesk z AutoCadu p.podstawowy.

Jak myślicie czy warto robić takie specjalizacje, czy to się opłaca woogóle, gdzie ewentualnie można znaleźć jakąś robotę po czymś takim.
Może ktoś robił taką specjalizację?

Będe wdzięczny za wszystkie opinie.
Pozdrawiam.

#2  2012-07-16 10:39:03

Trin - Wredotka

Trin
Wredotka

Re: Informatyk zaczynający matematykę

Jestem na PŁ. U mnie większość programowanie/technologie internetowe,  e-Biznes itp. Sieci neuronowe i sztuczna inteligencja i owszem, są ale nie wiem czy cieszą się aż tak dużą popularnością. Nie ładuj się tylko w coś na czym miałbyś potem położyć studia.

#3  2012-07-16 11:36:32

qluk - Pan inż. Cyc

qluk
Pan inż. Cyc