Nie jesteś zalogowany.
Jeśli nie posiadasz konta, zarejestruj je już teraz! Pozwoli Ci ono w pełni korzystać z naszego serwisu. Spamerom dziękujemy!

Ogłoszenie

Prosimy o pomoc dla małej Julki — przekaż 1% podatku na Fundacji Dzieciom zdazyć z Pomocą.
Więcej informacji na dug.net.pl/pomagamy/.

#1  2012-06-04 20:14:58

karol - Użytkownik

karol
Użytkownik

Przeniesienie linux 2.4 na maszynę wirtualna

Witam,
Chciałem się poradzić w jaki sposób przenieść linuxa 2.4 na maszyne wirtualna vmware. Chodzi mi po głowie rsync ale nie mam doświadczenia w przenoszeniu większości systemu. Do tej pory z powodzeniem udawało się tylko katalogi typu /etc ale teraz trzeba przenieść większość systemu z uwagi na autorskie oprogramowanie zainstalowane na maszynie fizycznej. Oczywiście nie ma do niego źródeł, paczek ani dokumentacji a firma wykonująca oprogramowanie nie istnieje od kilku lat. Czy ktoś z forumowiczów miał podobne doświadczenia ?

#2  2012-06-05 09:32:00

Jacekalex - Podobno człowiek...;)

Jacekalex
Podobno człowiek...;)

Re: Przeniesienie linux 2.4 na maszynę wirtualna

Ja bym radził spróbować skontaktować się z bylymi właścicielami tej firmy, jak już nie sprzedają programu, to być może kod gdzieś opublikowali.

Jak chcesz kopiować na maszynę wirtualną, to napisz najpierw, jaki to rodzaj wirtualizacji ma być, Virtualbox, VMware, KVM, XEN, OpeVZ, czy co innego, i czy wirtualizacja pełna, czy parawirtualizacja (Xen i KVM obsługują oba tryby ).

Poza tym, czy ten program i były producent mają jakieś nazwy?

To by było na tyle
;-)

W demokracji każdy naród ma taką władzę, na jaką zasługuje ;)
Si vis pacem  para bellum  ;)       |       Pozdrawiam :)

#3  2012-06-05 09:57:04

ArnVaker - Kapelusznik

ArnVaker
Kapelusznik

Jacekalex: autor pisał, że chodzi o vmware.

#4  2012-06-05 09:58:39

Jacekalex
Podobno człowiek...;)

Faktycznie, muszę okulary przeczyścić ;)