Nie jesteś zalogowany.
Jeśli nie posiadasz konta, zarejestruj je już teraz! Pozwoli Ci ono w pełni korzystać z naszego serwisu. Spamerom dziękujemy!

Ogłoszenie

Prosimy o pomoc dla małej Julki — przekaż 1% podatku na Fundacji Dzieciom zdazyć z Pomocą.
Więcej informacji na dug.net.pl/pomagamy/.

#1  2010-03-28 10:18:52

  azhag - Admin łajza

azhag
Admin łajza
Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 2005-11-15

Poszukiwani testerzy tłumaczenia Danger from the Deep

Znajomy szuka osób do testowania tłumaczenia gry Danger from the Deep.

Marc Rouse napisał(-a):

Niestety spolszczenie nie zawiera polskich znaków. Powinno być wszystko przetłumaczone w miarę moich możliwości, tak mniej więcej >90%. Jeśli zauważysz jakiś zwrot, który można było by lepiej przetłumaczyć lub ja go pominąłem daj znać. Zapewne trochę takich będzie nie jestem marynarzem i z morzem mam mało wspólnego. Jest to wersja 0.1 alpha do testów i weryfikacji jeszcze nie do końca sprawdzona.

Gra wymaga zainstalowanego OpenGL oraz — wg deweloperów, wg mnie te dane są zawyżone — procesora 1,5 GHz i 1 GB RAM-u.

Instalacja:
- pobrać dangerdeep-0.3.0-linux-installer.bin (nie pakiet deb!)
- nadać prawo do wykonywania (chmod +x dangerdeep-0.3.0-linux-installer.bin) i uruchomić (./dangerdeep-0.3.0-linux-installer.bin)
- pobrać tłumaczenia:

Kod:

wget http://dug.net.pl/~azhag/dangerdeep/aegeanconvoy.xml \
     http://dug.net.pl/~azhag/dangerdeep/common.csv \
     http://dug.net.pl/~azhag/dangerdeep/convoybattle.xml \
     http://dug.net.pl/~azhag/dangerdeep/flowertest.xml \
     http://dug.net.pl/~azhag/dangerdeep/formats.csv \
     http://dug.net.pl/~azhag/dangerdeep/languages.csv \
     http://dug.net.pl/~azhag/dangerdeep/singleship.xml

- umieścić pliki w odpowiednich miejscach

Kod:

cp -f formats.csv languages.csv common.csv /usr/share/games/dangerdeep/texts/
cp -f aegeanconvoy.xml convoybattle.xml flowertest.xml singleship.xml /usr/share/games/dangerdeep/missions/

Uruchomić grę (dangerdeep), wybrać język polski, poużywać, potestować, podzielić się spostrzeżeniami.

Zdaje się, że kilka osób na forum ma zainteresowania marynistyczne — pomoc merytoryczna mile widziana.

Więcej o grze poczytać można na http://jakilinux.org/aplikacje/danger-from-the-deep-0-3-0-opis-gry/

Ostatnio edytowany przez azhag (2010-03-28 17:38:40)


Błogosławieni, którzy czynią FAQ.
opencaching :: debian sources.list :: coś jakby blog :: polski portal debiana :: linux user #403712

Offline

 

#2  2010-03-28 11:01:19

  ippo76 - fakam fszycho

ippo76
fakam fszycho
Zarejestrowany: 2009-02-22
Serwis

Re: Poszukiwani testerzy tłumaczenia Danger from the Deep

Mam już na dysku od tygodnia? Ale jeszcze nie uruchamiałem. Dzisiaj może coś storpeduję :)

Ale gra ma klimat tylko w języku niemieckim ;)

Ostatnio edytowany przez ippo76 (2010-03-28 11:02:19)


ippo76@jid.dug.net.pl

Moja składka do ZUS = 2/3, moja składka do OFE = 1/3;
Stan mojego konta w ZUS = 2XYZ, stan konta w OFE = 3XYZ.

Offline

 

#3  2010-03-28 11:48:22

  iacobus - Członek DUG

iacobus
Członek DUG
Zarejestrowany: 2009-06-02

Re: Poszukiwani testerzy tłumaczenia Danger from the Deep

Nie ma katalogu mission tylko missions:

Kod:

cp -f aegeanconvoy.xml convoybattle.xml flowertest.xml singleship.xml /usr/share/games/dangerdeep/mission[b]s[/b]

A przy okazji wyszło, że coś jest nie tak z zagnieżdżaniem znaczników :-)

Ostatnio edytowany przez iacobus (2010-03-28 11:49:35)


Unix is user-friendly — it’s just choosy about who its friends are.

Offline

 

#4  2010-03-28 12:19:41

  Minio - Użyszkodnik

Minio
Użyszkodnik
Skąd: Poznań, Polska
Zarejestrowany: 2007-12-22
Serwis

Re: Poszukiwani testerzy tłumaczenia Danger from the Deep

iacobus napisał(-a):

A przy okazji wyszło, że coś jest nie tak z zagnieżdżaniem znaczników :-)

Nie. Z zagnieżdżaniem znaczników wszystko jest ok, tylko Ty nie wiesz że w elemencie [ code ] wszystkie znaki — także BBcode — są wyświetlane tak jak leci, bez interpretowania. Co ma sens — jak inaczej chciałbyś przekazać komuś np. kod klikalnego obrazka?

Offline

 

#5  2010-03-28 15:46:08

  iacobus - Członek DUG

iacobus
Członek DUG
Zarejestrowany: 2009-06-02

Re: Poszukiwani testerzy tłumaczenia Danger from the Deep

Hmm.. masz rację, o tym nie pomyślałem.


Unix is user-friendly — it’s just choosy about who its friends are.

Offline

 

#6  2010-06-17 19:31:33

  Jacekalex - Podobno człowiek...;)

Jacekalex
Podobno człowiek...;)
Skąd: /dev/random
Zarejestrowany: 2008-01-07

Re: Poszukiwani testerzy tłumaczenia Danger from the Deep

Mam pecha:

Kod:

:~$ dangerdeep
OpenGL vendor : Mesa Project
GL renderer : Software Rasterizer
GL version : 2.1 Mesa 7.7.1
GL max texture size : 4096
GL number of texture units : 8
GL number of lights : 8
GL number of clip planes : 6
GL maximum viewport dimensions : 4096x4096
GL depth bits (current) : 24
Supported GL extensions :
GL_EXT_compiled_vertex_array
GL_EXT_texture_env_add
GL_ARB_copy_buffer
GL_ARB_depth_texture
GL_ARB_depth_clamp
GL_ARB_draw_buffers
GL_ARB_draw_elements_base_vertex
GL_ARB_fragment_program
GL_ARB_fragment_program_shadow
GL_ARB_fragment_shader
GL_ARB_framebuffer_object
GL_ARB_half_float_pixel
GL_ARB_imaging
GL_ARB_map_buffer_range
GL_ARB_multisample
GL_ARB_multitexture
GL_ARB_occlusion_query
GL_ARB_pixel_buffer_object
GL_ARB_point_parameters
GL_ARB_point_sprite
GL_ARB_provoking_vertex
GL_ARB_shader_objects
GL_ARB_shading_language_100
GL_ARB_shading_language_120
GL_ARB_shadow
GL_ARB_shadow_ambient
GL_ARB_sync
GL_ARB_texture_border_clamp
GL_ARB_texture_compression
GL_ARB_texture_cube_map
GL_ARB_texture_env_add
GL_ARB_texture_env_combine
GL_ARB_texture_env_crossbar
GL_ARB_texture_env_dot3
GL_ARB_texture_mirrored_repeat
GL_ARB_texture_non_power_of_two
GL_ARB_texture_rectangle
GL_ARB_transpose_matrix
GL_ARB_vertex_array_bgra
GL_ARB_vertex_array_object
GL_ARB_vertex_buffer_object
GL_ARB_vertex_program
GL_ARB_vertex_shader
GL_ARB_window_pos
GL_EXT_abgr
GL_EXT_bgra
GL_EXT_blend_color
GL_EXT_blend_equation_separate
GL_EXT_blend_func_separate
GL_EXT_blend_logic_op
GL_EXT_blend_minmax
GL_EXT_blend_subtract
GL_EXT_convolution
GL_EXT_copy_texture
GL_EXT_depth_bounds_test
GL_EXT_draw_range_elements
GL_EXT_framebuffer_blit
GL_EXT_framebuffer_multisample
GL_EXT_framebuffer_object
GL_EXT_fog_coord
GL_EXT_gpu_program_parameters
GL_EXT_histogram
GL_EXT_multi_draw_arrays
GL_EXT_packed_depth_stencil
GL_EXT_packed_pixels
GL_EXT_paletted_texture
GL_EXT_pixel_buffer_object
GL_EXT_point_parameters
GL_EXT_polygon_offset
GL_EXT_provoking_vertex
GL_EXT_rescale_normal
GL_EXT_secondary_color
GL_EXT_separate_specular_color
GL_EXT_shadow_funcs
GL_EXT_shared_texture_palette
GL_EXT_stencil_two_side
GL_EXT_stencil_wrap
GL_EXT_subtexture
GL_EXT_texture
GL_EXT_texture3D
GL_EXT_texture_cube_map
GL_EXT_texture_edge_clamp
GL_EXT_texture_env_combine
GL_EXT_texture_env_dot3
GL_EXT_texture_lod_bias
GL_EXT_texture_mirror_clamp
GL_EXT_texture_object
GL_EXT_texture_rectangle
GL_EXT_texture_sRGB
GL_EXT_texture_swizzle
GL_EXT_vertex_array
GL_EXT_vertex_array_bgra
GL_3DFX_texture_compression_FXT1
GL_APPLE_packed_pixels
GL_APPLE_vertex_array_object
GL_ATI_blend_equation_separate
GL_ATI_envmap_bumpmap
GL_ATI_texture_env_combine3
GL_ATI_texture_mirror_once
GL_ATI_fragment_shader
GL_ATI_separate_stencil
GL_IBM_multimode_draw_arrays
GL_IBM_rasterpos_clip
GL_IBM_texture_mirrored_repeat
GL_INGR_blend_func_separate
GL_MESA_pack_invert
GL_MESA_resize_buffers
GL_MESA_texture_array
GL_MESA_ycbcr_texture
GL_MESA_window_pos
GL_NV_blend_square
GL_NV_depth_clamp
GL_NV_fragment_program
GL_NV_fragment_program_option
GL_NV_light_max_exponent
GL_NV_packed_depth_stencil
GL_NV_point_sprite
GL_NV_texture_env_combine4
GL_NV_texture_rectangle
GL_NV_texgen_reflection
GL_NV_vertex_program
GL_NV_vertex_program1_1
GL_OES_read_format
GL_SGI_color_matrix
GL_SGI_color_table
GL_SGI_texture_color_table
GL_SGIS_generate_mipmap
GL_SGIS_texture_border_clamp
GL_SGIS_texture_edge_clamp
GL_SGIS_texture_lod
GL_SUN_multi_draw_arrays
console log: $ffffffDanger $c0c0c0from the $ffffffDeep
console log: $ffff00copyright and written 2003 by $ff0000Thorsten Jordan
console log: $ff8000version 0.3.0
console log: $80ff80*** welcome ***
console log: New thread [0xb5ec4b70]
console log: Loading...
console log: Textures with non-power-two sizes are supported and used.
console log: fonts loaded (7ms)
console log: textures loaded (23ms)
console log: Music list loaded (12ms)
console log: Using OpenGL GLSL shaders...
console log: shader compiled successfully, log:
console log:  
console log: shader compiled successfully, log:
console log:  
console log: compiling failed, log:
console log: Error: Preprocessor error
Error: failed to preprocess the source.
 
console log: End thread [0xb5ec4b70]
Caught exception: compiling of shader failed : /usr/share/games/dangerdeep/shaders/modelrender.vshader
Stack trace: (5 frames)
0x8070202 in  at ??:0
0x806d431 in  at ??:0
0x806d4f1 in  at ??:0
0xb7236bd6 in __libc_start_main at ??:0
0x804e6a1 in  at ??:0

jakiej opcji bym nie wybrał - jakiej misji bym nie wybrał, to po kliknięciu start mission - widzę pulpit a gra się wyłącza.

Czy coś spieprzyłem?

Pozdrawiam
;-)))


W demokracji każdy naród ma taką władzę, na jaką zasługuje ;)
Si vis pacem  para bellum  ;)       |       Pozdrawiam :)

Offline

 

Stopka forum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
Możesz wyłączyć AdBlock — tu nie ma reklam ;-)