Nie jesteś zalogowany.
Jeśli nie posiadasz konta, zarejestruj je już teraz! Pozwoli Ci ono w pełni korzystać z naszego serwisu. Spamerom dziękujemy!

Ogłoszenie

Prosimy o pomoc dla małej Julki — przekaż 1% podatku na Fundacji Dzieciom zdazyć z Pomocą.
Więcej informacji na dug.net.pl/pomagamy/.

#1  2010-03-07 17:19:20

  dalip1 - Użytkownik

dalip1
Użytkownik
Zarejestrowany: 2010-03-07

praca inżynierska - wybór tematu

Witam. Bardzo długo zastanawiam się nad wyborem tematu mojej pracy inżynierskiej. Obrona za niecały rok. Studiuję informatykę. Temat mojej pracy chciałbym związać z linuxem, sieciami komputerowymi, serwerami, itp. Czy stworzenie graficznego interfejsu do konfiguracji routera linuksowego przez stronę WWW byłoby dobrym pomysłem? W pracy główny nacisk kładłbym na bezpieczeństwo takiego rozwiązania. Czy jest to wystarczający temat na pracę inżynierską? Jakie są Wasze opinie?

Offline

 

#2  2010-03-07 17:52:47

  MrWarum - Członek DUG

MrWarum
Członek DUG
Zarejestrowany: 2010-03-06
Serwis

Re: praca inżynierska - wybór tematu

Witam, w moim osobistym odczuciu napisanie takiego interfejsu nie jest sprawą szczególnie wymagającą. Wszystko zależy gdzie studiujesz i czy znajdziesz promotora który by temat podany przez Ciebie zaakceptował. Dla przykładu mogę podać link do strony z proponowanymi tematami na Politechnice Wrocławskiej http://szmaragd.im.pwr.wroc.pl/~jacekc/PraceDyplomowe/Dyplomowe.php. Według mnie są one troszeczkę bardziej skomplikowane, ale tak jak napisałem wcześniej, wszystko zależy od Ciebie i od tego czy znajdziesz promotora który by, wybrany temat zaakceptował. Pozdrawiam.


Wir müssen wissen
Wir werden wissen

Offline

 

#3  2010-03-07 17:54:29

  kamikaze - Administrator

kamikaze
Administrator
Zarejestrowany: 2004-04-16

Re: praca inżynierska - wybór tematu

A czy nie powinieneś tematu uzgodnić ze swoim promotorem, opiekunem czy kogo się tam ma do pracy inżynierskiej?

Offline

 

#4  2010-03-07 20:42:37

  rychu - elektryk dyżurny