Nie jesteś zalogowany.
Jeśli nie posiadasz konta, zarejestruj je już teraz! Pozwoli Ci ono w pełni korzystać z naszego serwisu. Spamerom dziękujemy!
Prosimy o pomoc dla małej Julki — przekaż 1% podatku na Fundacji Dzieciom zdazyć z Pomocą.
Więcej informacji na dug.net.pl/pomagamy/.
Witam.
Czy komuś może udało się uruchomić video z serwisu plejada.pl pod Debianem?
Zainstalowane mam:
w32codecs ffmpeg mozilla-mplayer mplayer oraz wtyczka MediaPlayerConnectivity 0.8.3
Może jeszcze jakiegoś pakietu potrzeba? Sam już nie wiem, kombinuje od rana i nic mi nie wychodzi.
P.S.
Jestem nowicjuszem w świecie Linuksa, więc proszę o wyrozumiałość
Obawiam się ze na linuxie nie pooglądasz.
adam@debian:~$ mplayer mms://stream.onet.pl/media.wsx?/TVN_MW_VOD/200803/c94731b236.wmv MPlayer dev-SVN-rUNKNOWN-4.3.3 (C) 2000-2009 MPlayer Team CPU: Intel(R) Celeron(R) CPU 2.20GHz (Family: 15, Model: 2, Stepping: 7) CPUflags: MMX: 1 MMX2: 1 3DNow: 0 3DNow2: 0 SSE: 1 SSE2: 1 Skompilowano dla procesora x86 z rozszerzeniami: MMX MMX2 SSE SSE2 Option tv: Unknown suboption tdevice Warning unknown option tv at line 31 Odtwarzam mms://stream.onet.pl/media.wsx?/TVN_MW_VOD/200803/c94731b236.wmv. STREAM_ASF, URL: mms://stream.onet.pl/media.wsx?/TVN_MW_VOD/200803/c94731b236.wmv Zamieniam stream.onet.pl na AF_INET... Łączę z serwerem stream.onet.pl[213.180.137.70]: 1755... Połączony Niewłaściwy rozmiar nagłowka, pomijam. Zamieniam stream.onet.pl na AF_INET... Łączę z serwerem stream.onet.pl[213.180.137.70]: 80... Zamieniam stream.onet.pl na AF_INET... Łączę z serwerem stream.onet.pl[213.180.137.70]: 80... Rozmiar pamięci podręcznej (cache) ustawiono na 1000 Kbajtów Wypełnienie pamięci cache: 19.20% (196608 bajtów) Wykryto format pliku ASF. DRM License URL: http://www.microsoft.com/isapi/redir.dll?prd=wmdrm&pver=2&os=win&sbp=newclient
To z tego testowego filmiku.
Jak widac DRM.
może to pomoże
Przyznam się że kiedyś tego próbowałem.Niestety bezskutecznie.