Nie jesteś zalogowany.
Jeśli nie posiadasz konta, zarejestruj je już teraz! Pozwoli Ci ono w pełni korzystać z naszego serwisu. Spamerom dziękujemy!
Prosimy o pomoc dla małej Julki — przekaż 1% podatku na Fundacji Dzieciom zdazyć z Pomocą.
Więcej informacji na dug.net.pl/pomagamy/.
Jestesmy w Irlandii i mamy problem z polaczeniem sie z konsultantem Biura Obslugi Klienta.
Jesli wybieram +48510100100 to mam tylko automat i informacje reklamowe.
Potrzebuje gadac z czlowiekiem a nie maszyna.
+501100100 nie dziala
Poradzcie cos
Mam POP-a. Doladowalem kwota 50.- PLN przed wyjazdem a oni strasza mnie teraz wylaczeniem telefonu i utrata srodkow na koncie !!
Na meile nie mam odpowiedzi od tygodnia z bok@orange.pl
Offline
na m@ile to w czasie spokojnym (nie świątecznym) czekam ok. 10 - 14 dni
jak wysłałem raz wiadomość z pretensjami - ponaglenie do odpowiedzi (tutaj nie szczędząc słów jakże prostych jednak ogólnie za wulgarne uważanych) - to odpisali że sobie wypraszają taką korespondencje z abonentem - dziwna sieć...
prawidłowo numer powinieneś wybierać z +48
ja mam na abonament swój więc nie oriętuję się w tym co i jak tam wam działa... ale wbij się w cierpliwość...
swoją drogą to o wiele szybciej odpisują jak pisesz przez Orange On-line ze swojego konta z tego super (??) formularza niż jak na tego m@ila...
Ostatnio edytowany przez Graffi (2007-12-28 14:09:19)
Offline
Napisalem z wszystkich mozliwych kont (zwazajac na slownictwo)
Po powrocie zaskaze ich o psychiczne znecanie sie nad moja corka przy pomocy sms-ow
Ostatnio edytowany przez morys (2007-12-28 15:42:41)
Offline