Nie jesteś zalogowany.
Jeśli nie posiadasz konta, zarejestruj je już teraz! Pozwoli Ci ono w pełni korzystać z naszego serwisu. Spamerom dziękujemy!
Prosimy o pomoc dla małej Julki — przekaż 1% podatku na Fundacji Dzieciom zdazyć z Pomocą.
Więcej informacji na dug.net.pl/pomagamy/.
Strony: 1
Hej.
1) Chciałem napisać im, ale chcą żebym założył nową skrzynkę pocztową na laptopie. Dotychczas radziłem sobie ze skrzynką na serwerze i byłem z tego powodu szczęśliwy (pomijając rzadkie problemy np. samego serwera). Czy żeby móc zgłosić błąd jest to konieczne?
2) Jak się szuka informacji na temat błędu w danym pakiecie, by potem wkleić ją w raport?
3) Z angielskim sobie jakoś radzę... ale nie technicznym. Proste uwagi jestem w stanie napisać sam, ale przy dłuższym opisie wysiądę. Czy propozycja by stworzyć temat zgłaszania błędów, by ktoś kto zna lepiej angielski mógł w miarę płynnie przetłumaczyć ma sens wg Was (i znalazł by się taki altruista) ?
4) W nakładce graficznej jak widzę jest sporo błędów i życzeń (wishlist) już wysłanych. Najwięcej outstanding... orintujecie się jaki jest zazwyczaj czas oczekiwania?
Offline
Strony: 1