Nie jesteś zalogowany.
Jeśli nie posiadasz konta, zarejestruj je już teraz! Pozwoli Ci ono w pełni korzystać z naszego serwisu. Spamerom dziękujemy!
Prosimy o pomoc dla małej Julki — przekaż 1% podatku na Fundacji Dzieciom zdazyć z Pomocą.
Więcej informacji na dug.net.pl/pomagamy/.
Chciałbym sobie przerobić SDL'a i OpenGL żeby później móc pisać jakieś gry (i podbić świat! buahahahaha ;)), jednak zauważyłem, że każdy przykład na Nehe ma to do siebie że maksymalnie obciąża procesor. Czy da się tego jakoś uniknąć?
Offline
Ja nie mam takich problemow z opengl. W jakim jezyku piszesz? Moze nie masz wsparcia sprzetowego dla 3D i procesor graficzny nie jest wykorzystywany. Jakie masz zainstalowane biblioteki?
Offline
C++, akceleracja jest, biblioteki to SDL i OpenGL z repo. A przykład jest ten: http://nehe.gamedev.net/data/lessons/lesson.asp?lesson=02
Offline
dzieje sie tak poniewaz w main jest
/* Even if there are no events, redraw our gl scene. */ glutIdleFunc(&DrawGLScene);
Offline
Ale to jest przykład dla glut'a a ja chciałbym coś z SDL. Chyba że jest jakaś ogólna receptura albo sposób pisania żeby takie rzeczy nie występowały. Bo głupio trochę jak na ekranie jest statyczny obrazek a procesor się grzeje. Z resztą na podobny przypadek natrafiłem przy OpenAL i otwarzaniu ogg przy jego pomocy. Dla wav'ów nie było problemu. Odtwarzanie ogg już powodowało, że procesor się grzał.
Offline