Nie jesteś zalogowany.
Jeśli nie posiadasz konta, zarejestruj je już teraz! Pozwoli Ci ono w pełni korzystać z naszego serwisu. Spamerom dziękujemy!

Ogłoszenie

Prosimy o pomoc dla małej Julki — przekaż 1% podatku na Fundacji Dzieciom zdazyć z Pomocą.
Więcej informacji na dug.net.pl/pomagamy/.

#1  2007-12-03 22:22:29

sudione - Użytkownik

sudione
Użytkownik

zmienny transfer FTP od/do serwera

Witam serdecznie!!!
Mam dość poważny problem. Dostałem "w spadku" mała niekomercyjną sieć komputerową, oczywiście jestem totalnym laikiem jeżeli chodzi o Linux'a, tym bardziej jeżeli chodzi o konsolę. Potrafię się zalogować przez putty na serwer odpalić iptraf'a i to wszystko. Stary admin nie umiał niestety sprawnie postawić dynamicznego podziału łącza, więc wynająłem polecaną osobę i zaczęły się szopki. Facet niby ten podział zrobił, ale niestety jeżeli ktokowiek od nas zacznie coś ściągać nie można nawet stron otwierać, więc faktycznie podziału nie ma.:| Mniejsza o to, chciałbym tylko jedną rzecz naprawić po "specu", a mianowicie transfer w trybie FTP od/do serwera. Kiedy kopiuje jakiś większy plik na serwer to transfer początkowo 10 sekund idzie z pełną mocą, czyli około 9-10 MB/s, by po chwili spaść do zera, potem się podnosi i tak "w koło Macieju", jeżeli kopiuje z serwera transfer jest pratycznie idealnie stały, czyli 2,5 MB/s. Oczywiście skontaktowałem się ze "specem" poradził wymienić karty sieciowe twierdząc, że są zepsute co oczywiście było i jest brednią. Bardzo proszę o jakąkolwiek pomoc, bo przenoszenie plików jest teraz po prostu udręką, żeby było mało to kopiowanie czegokolwiek większego od/do serwera podnosi wszystkim pingi podczas grania i praktycznie uniemożliwia zabawę oraz dodatkowo strony www bardzo wolno się ładują co jest oczywiście kpiną, bo przecież transfer wewnętrzy nie powinien mieć wpływu na wyjście na świat.