Nie jesteś zalogowany.
Jeśli nie posiadasz konta, zarejestruj je już teraz! Pozwoli Ci ono w pełni korzystać z naszego serwisu. Spamerom dziękujemy!
Prosimy o pomoc dla małej Julki — przekaż 1% podatku na Fundacji Dzieciom zdazyć z Pomocą.
Więcej informacji na dug.net.pl/pomagamy/.
Jeśli chodzi o sieć to jestem bardzo zielony.
Byłem na stronie banity i paru innych.
System xp widzi mój kompóter jak jestem w linuksie ale kiedy prubuje się dostać do katalogu to pojawia się komunikat że ten użytkownik nie posiada uprawnień do przeglądania... itd.
Co robie źle? Konfigurowałem SWAT'em ale jakoś nie wychodzi.
Załączam mój plik smb.conf
# Samba config file created using SWAT # from 127.0.0.1 (127.0.0.1) # Date: 2006/08/02 12:36:14 [global] workgroup = VOLVO server string = komputer-w-debianie interfaces = eth0 security = SHARE encrypt passwords = No obey pam restrictions = Yes passdb backend = tdbsam passwd program = /usr/bin/passwd %u passwd chat = *EntersnewsUNIXspassword:* %nn *RetypesnewsUNIXspassword:* %nn *passwordsupdatedssuccessfully* . syslog = 0 log file = /var/log/samba/log.%m max log size = 1000 os level = 99 preferred master = Yes domain master = Yes dns proxy = No wins support = Yes panic action = /usr/share/samba/panic-action %d invalid users = root [homes] comment = Home Directories create mask = 0700 directory mask = 0700 browseable = No [printers] comment = All Printers path = /tmp create mask = 0700 printable = Yes browseable = No [print$] comment = Printer Drivers path = /var/lib/samba/printers [/home/share] path = /home/share username = wolverine admin users = administrator guest ok = Yes
Piszesz że przeglądaleś stronę banity, ale widzę, że nie stosujesz się do zaleceń tam podanych - masz ustawione zabezpieczenia na poziomiu udziału - a plik skonfigurowałeś SWAT-em
Zrób jak jest podane na stronie banity dla zabezpieczeń na poziomie udziału, dodaj użytkowników do systemu i samby- muszą być identyczni jak w xp lub musisz zrobić mapowanie userów w sambie