Nie jesteś zalogowany.
Jeśli nie posiadasz konta, zarejestruj je już teraz! Pozwoli Ci ono w pełni korzystać z naszego serwisu. Spamerom dziękujemy!

Ogłoszenie

Prosimy o pomoc dla małej Julki — przekaż 1% podatku na Fundacji Dzieciom zdazyć z Pomocą.
Więcej informacji na dug.net.pl/pomagamy/.

#1  2006-04-15 17:14:18

  wicia202 - Nowy użytkownik

wicia202
Nowy użytkownik
Zarejestrowany: 2006-04-15

Instalacja

Jestem totalnym laikiem w dziedzinie linux'ów, wiec nie smiejcie sie z moich maluczkich ale jakże wielkich problemów. Mam taki problem:
mam na cd nagrany z obrazu instalator debiana, boot'uje sie i wszystko spoko, sciągnałem wersje i386 (mam kompa na intelach z prockiem celeron) i jest to wersja minimalna 100 mB (sciąga sobie z netu reszte co potrzeba) i podczas instalacji systemu bazowego mam błędy "nie można zainstalować cośtamTOOLS", albo debootstrap zakonczył działanie z błędem(zwrócił wartość 1).
czy przyczyną moze być to, ze nie skonfigurowałem sieci przed rozpoczeciem instalacji? czy jak sciągne całego debiana zainstaluje sie bez skrzepów? mam jakieś dwa jądra do wyboru, które wybrać? :) mi sie to też dwuznacznie kojarzy :)  Prosze o pomoc bo chę sie tego wreszcie nauczyć.

Offline

 

#2  2006-04-15 17:38:35

  Zbooj - Dark Sith

Zbooj
Dark Sith
Skąd: Siedziba Wszelkiego Zła
Zarejestrowany: 2005-07-28

Re: Instalacja

Najlepiej zrobisz jeśli ściągniesz pierwsze 3 plyty CD lub pierwsza DVD. Porównaj sumy kontrolne MD5. Z wersjami netinstall często są problemy :/

Offline

 

#3  2006-04-16 13:30:12

  wicia202 - Nowy użytkownik

wicia202
Nowy użytkownik
Zarejestrowany: 2006-04-15

Re: Instalacja