Nie jesteś zalogowany.
Jeśli nie posiadasz konta, zarejestruj je już teraz! Pozwoli Ci ono w pełni korzystać z naszego serwisu. Spamerom dziękujemy!
Prosimy o pomoc dla małej Julki — przekaż 1% podatku na Fundacji Dzieciom zdazyć z Pomocą.
Więcej informacji na dug.net.pl/pomagamy/.
Witam, poszukuję jakiegoś polskiego tutoriala do OpenGL 3.3 (lub wyżej). Czytałem kilka angielskich, nawet jakieś proste programy pisałem, ale wiele nawet tych podstawowych funkcji jest niewiadomych (jednak nie wszystko rozumiem po angielsku, najbardziej poszukuję dokładnego wyjaśnienia matryc i vertexów). Jak ktoś zna jakiś rozbudowany tutorial, niech da znać :) Jeszcze jedno: interesuje mnie grafika 3D, znalazłem jakieś strzępki artykułów, ale dla 2D i w dodatku zazwyczaj ograniczały się do instalacji sterowników i napisania kodu bez omówienia...
Pozdrawiam
Ostatnio edytowany przez Maju (2014-09-25 20:08:28)
Offline