Nie jesteś zalogowany.
Jeśli nie posiadasz konta, zarejestruj je już teraz! Pozwoli Ci ono w pełni korzystać z naszego serwisu. Spamerom dziękujemy!
Prosimy o pomoc dla małej Julki — przekaż 1% podatku na Fundacji Dzieciom zdazyć z Pomocą.
Więcej informacji na dug.net.pl/pomagamy/.
Strony: 1
witam posiadam Debian wheezy (na szczęscie już mam internet) i chciałbym tak skonfigurowac touchpada aby letkie walnięcie palcem (nie młotkiem ani siekierą) zastępowało lewy przycisk myszy czy ktoś wie jak to zrobić? Jeśli trzeba jakieś pakiety to prosze powiedzcie jakie lub podajcie linka
Ostatnio edytowany przez adi1423 (2013-04-28 20:13:43)
Dałem ci link w tamtym temacie
loop napisał(-a):
Wiem ale nie chce się utworzyć katalog a jako że jestem początkujący komendy na utworzenie nie znam i nie wiem co mam w tym pliku napisać
su cd /etc/X11 mkdir xorg.conf.d cd xorg.conf.d nano 10-synapics.conf
wklejasz do środka to:
Section "InputClass" Identifier "touchpad" Driver "synaptics" MatchIsTouchpad "on" Option "TapButton1" "1" Option "TapButton2" "2" Option "TapButton3" "3" Option "RTCornerButton" "2" Option "RBCornerButton" "3" Option "VertEdgeScroll" "on" Option "VertTwoFingerScroll" "on" Option "HorizEdgeScroll" "on" Option "HorizTwoFingerScroll" "on" Option "CircularScrolling" "on" Option "CircScrollTrigger" "2" #Option “SHMConfig” “on” EndSection
ctrl+o enter
ctrl+x
Ostatnio edytowany przez loop (2013-04-28 19:00:19)
loop napisał(-a):
Kod:
su cd /etc/X11 mkdir xorg.conf.d cd xorg.conf.d nano 10-synapics.confwklejasz do środka to:
Kod:
Section "InputClass" Identifier "touchpad" Driver "synaptics" MatchIsTouchpad "on" Option "TapButton1" "1" Option "TapButton2" "2" Option "TapButton3" "3" Option "RTCornerButton" "2" Option "RBCornerButton" "3" Option "VertEdgeScroll" "on" Option "VertTwoFingerScroll" "on" Option "HorizEdgeScroll" "on" Option "HorizTwoFingerScroll" "on" Option "CircularScrolling" "on" Option "CircScrollTrigger" "2" #Option “SHMConfig” “on” EndSectionctrl+o enter