Nie jesteś zalogowany.
Jeśli nie posiadasz konta, zarejestruj je już teraz! Pozwoli Ci ono w pełni korzystać z naszego serwisu. Spamerom dziękujemy!
Prosimy o pomoc dla małej Julki — przekaż 1% podatku na Fundacji Dzieciom zdazyć z Pomocą.
Więcej informacji na dug.net.pl/pomagamy/.
Witajcie!
Myślę, by zrobić taki mini-projekt
Wiele gier Windowsowych wykorzystuje silnik DirectX i OpenGL (np. Warcraft), osobiście myślę, by zrobić system Patchowania, który by zmieniał rejestry, zmieniał pliki konfiguracyjne itd. tak, by nie wykorzystywały silnika DX (tzn. by działały na silniku OpenGL) - Dzięki czemu można zwiększyć wydajność itd.
Chciałbym waszą listę gier Wine'owanych, które wykorzystują DirectX (domyślnie) i mają obsługę OpenGL zaimplementowaną
Fervi
Offline
http://www.opengl.org/products/ <- bardzo długa lista
http://www.gaanza.com/blog/list-of-opengl-based-games/ < krotka lista
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_OpenGL_programs
ale generalnie
- idsoftware
- blizzard
w World of Warcraft sa fajne roznice w obrazie w zaleznosci od tego gdize i jak sie uruchamia :] ( w wydajnosci niestety tez ;/ , ale tutaj roznice sa nie fajne)
Ostatnio edytowany przez gindek (2012-08-27 23:13:25)
Offline
Dobra Gindek, a masz listę gier, które mają nieoficjalne binarki na Linuksa? (Coś jak VCMI - Heroes III)
Fervi
Offline