Nie jesteś zalogowany.
Jeśli nie posiadasz konta, zarejestruj je już teraz! Pozwoli Ci ono w pełni korzystać z naszego serwisu. Spamerom dziękujemy!

Ogłoszenie

Prosimy o pomoc dla małej Julki — przekaż 1% podatku na Fundacji Dzieciom zdazyć z Pomocą.
Więcej informacji na dug.net.pl/pomagamy/.

#1  2012-06-13 10:54:20

  Paad - Użytkownik

Paad
Użytkownik
Skąd: Częstochowa
Zarejestrowany: 2009-02-22

OTRS połączenie SLA z priorytetami

Witam

Próbuję okiełznać OTRS'a wymyśliłem sobie, że dany klient będzie mógł zakupić dostęp do priorytetów i przykładowo jeżeli zakupi sobie dostęp do priorytetu 1, 3 i 5 to tylko takie będzie mógł wybrać, pozostałe 2 i 4 będą nieaktywne (inny klient może mieć dostęp tylko do priorytetów 1, 2 oraz 3, a 3 i 5 będą nieaktywne)- niestety dostępu do priorytetów nie mogę przypisywać.
Postanowiłem to obejść w następujący sposób - Wartość priorytetów przepisać dla SLA - czyli 1 Very High, 5 to Very low i tutaj jest troszkę lepiej, bo SLA mogę przypisywać do konkretnych klientów, ale co z tego jak muszę pamiętać trzymać shift w przeciwnym wypadku odznaczą mi się zaznaczeni klienci - czyli też rozwiązanie bez sensu...


Czy ktoś z Was próbował coś podobnego zrobić? jak ugryźliście ten temat?

Albo może jesteście w stanie polecić jakiś inny system ticketowy lepszy lub porównywalny z OTRS'em?

Zapoznałem się z tym artykułem, ale z tych wydaje mi się OTRS najlepszym.

Offline

 

Stopka forum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
Nas ludzie lubią po prostu, a nie klikając w przyciski ;-)