Nie jesteś zalogowany.
Jeśli nie posiadasz konta, zarejestruj je już teraz! Pozwoli Ci ono w pełni korzystać z naszego serwisu. Spamerom dziękujemy!
Prosimy o pomoc dla małej Julki — przekaż 1% podatku na Fundacji Dzieciom zdazyć z Pomocą.
Więcej informacji na dug.net.pl/pomagamy/.
Witam
Próbuję okiełznać OTRS'a wymyśliłem sobie, że dany klient będzie mógł zakupić dostęp do priorytetów i przykładowo jeżeli zakupi sobie dostęp do priorytetu 1, 3 i 5 to tylko takie będzie mógł wybrać, pozostałe 2 i 4 będą nieaktywne (inny klient może mieć dostęp tylko do priorytetów 1, 2 oraz 3, a 3 i 5 będą nieaktywne)- niestety dostępu do priorytetów nie mogę przypisywać.
Postanowiłem to obejść w następujący sposób - Wartość priorytetów przepisać dla SLA - czyli 1 Very High, 5 to Very low i tutaj jest troszkę lepiej, bo SLA mogę przypisywać do konkretnych klientów, ale co z tego jak muszę pamiętać trzymać shift w przeciwnym wypadku odznaczą mi się zaznaczeni klienci - czyli też rozwiązanie bez sensu...
Czy ktoś z Was próbował coś podobnego zrobić? jak ugryźliście ten temat?
Albo może jesteście w stanie polecić jakiś inny system ticketowy lepszy lub porównywalny z OTRS'em?
Zapoznałem się z tym artykułem, ale z tych wydaje mi się OTRS najlepszym.
Offline