Nie jesteś zalogowany.
Jeśli nie posiadasz konta, zarejestruj je już teraz! Pozwoli Ci ono w pełni korzystać z naszego serwisu. Spamerom dziękujemy!

Ogłoszenie

Prosimy o pomoc dla małej Julki — przekaż 1% podatku na Fundacji Dzieciom zdazyć z Pomocą.
Więcej informacji na dug.net.pl/pomagamy/.

#51  2005-10-08 11:39:34

  rogos - Moderator

rogos
Moderator
Zarejestrowany: 2005-02-12

Re: Prenumerata hackin9

a wiec tak, mam dosyc sporo archwialnym numerow w pdf'ach wiec zamowimy tylko te ktorych nie mamy i do przodu, jak zostana wrzucone na server duga to napisze...


http://img88.imageshack.us/img88/1856/imageslg0.png

Offline

 

#52  2005-10-09 09:49:09

  Zbooj - Dark Sith

Zbooj
Dark Sith
Skąd: Siedziba Wszelkiego Zła
Zarejestrowany: 2005-07-28

Re: Prenumerata hackin9

Też sie zapisałem i wychodzi teraz równe 13 :)
Rogos czekamy na egzemplarze w pdf'ach :)

Offline

 

#53  2005-10-09 13:43:30

  felek - Nowy użytkownik

felek
Nowy użytkownik
Skąd: Płock
Zarejestrowany: 2004-07-12

Re: Prenumerata hackin9

Witam

Tez sie wlasnie dopisalem :)

Offline

 

#54  2005-10-09 19:48:17

  rogos - Moderator

rogos
Moderator
Zarejestrowany: 2005-02-12

Re: Prenumerata hackin9

kurcze skoro kupujemy gazety na spole to czemu nie ksiazki!!!
Jest kupe ciekawych ksiazek ktore z checia kazy by poczytal ale cena jest jedyna bariera!!! Jesli ktos ma dostep do skanera z podajnikiem niech sie odezwie ja powzesza w srod znajomych i sie odezw, rozkleij si eksiazkie i jazda!!!!.....


http://img88.imageshack.us/img88/1856/imageslg0.png

Offline

 

#55  2005-10-09 20:12:14

  BiExi - matka przelozona

BiExi
matka przelozona
Skąd: Gorlice
Zarejestrowany: 2004-04-16
Serwis

Re: Prenumerata hackin9

poczekajmy nie goroczkujmy sie sprawdzimy narazie jak wyjdzie nam organizacja kupna hacking'u

Offline

 

#56  2005-10-09 23:14:30

  rychu - elektryk dyżurny

rychu
elektryk dyżurny
Skąd: gdańsk
Zarejestrowany: 2004-12-28

Re: Prenumerata hackin9

dokładnie, nie wszystko naraz.

ale z tymi pdfami powinno wypalić :)


linux regd. user #248790

Offline

 

#57  2005-10-10 02:17:47

  Tech - Wielki Brat

Tech
Wielki Brat
Skąd: Hel
Zarejestrowany: 2004-04-22

Re: Prenumerata hackin9

no to jak juz tak zbieramy kase to moze uzbieracie mi na auto ? powiedzmy jakies 5tys. :) nie bede wybredny ;)


Ktoś mądry kiedyś powiedział: jak nie masz nic ciekawego do powiedzenia, to się nie odzywaj !!!

Linux Registered User: #344405
GnuPG - C22A 2BA8 BECA 173F 713B A57B DF1A C4B4 E282 AE82

Offline

 

#58  2005-10-10 15:29:51

  grzebyk - sierściuch

grzebyk
sierściuch
Skąd: Szczerców
Zarejestrowany: 2005-10-08

Re: Prenumerata hackin9

Lepiej autobus to wszyscy skorzystają...


apt-get install browar-tyskie
Czytanie list pakietów... Gotowe
Budowanie drzewa zależności... Gotowe
Sugerowane pakiety: kufel walety-light

Offline

 

#59  2005-10-10 16:27:47

  rychu - elektryk dyżurny

rychu
elektryk dyżurny
Skąd: gdańsk
Zarejestrowany: 2004-12-28

Re: Prenumerata hackin9

DUGowóz? ;)


linux regd. user #248790

Offline

 

#60  2005-10-10 20:26:56

  cim - Użytkownik

cim
Użytkownik
Skąd: Stargard
Zarejestrowany: 2005-07-31
Serwis

Re: Prenumerata hackin9

pojawila sie kolumna dotyczaca wplat tzn. ze juz kasa jest zbierana i kupujemy czy jeszcze czekamy?

Offline

 

#61  2005-10-10 23:19:07

  jumanji - Członek DUG

jumanji
Członek DUG
Skąd: Polandia
Zarejestrowany: 2005-09-24
Serwis

Re: Prenumerata hackin9

wydaje mi sie ze mozna zakonczyc zbieranie chetnych na tym etapie.

jesli uda sie zebrac kase, zamawiamy hakin9 i myslimy nad nastepnymi materialami :)

kto zamawial niech oglada liste i popedza tych ktorzy jeszcze nie zaplacili :)

licze na profesjonalizm z waszej strony

jumanji


..:: odważni nie żyją wiecznie. ostrożni nie żyją wcale.
..:: linux registered user #372947

Offline

 

Stopka forum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
Nas ludzie lubią po prostu, a nie klikając w przyciski ;-)