Nie jesteś zalogowany.
Jeśli nie posiadasz konta, zarejestruj je już teraz! Pozwoli Ci ono w pełni korzystać z naszego serwisu. Spamerom dziękujemy!

Ogłoszenie

Prosimy o pomoc dla małej Julki — przekaż 1% podatku na Fundacji Dzieciom zdazyć z Pomocą.
Więcej informacji na dug.net.pl/pomagamy/.

#1  2009-09-29 08:23:01

  debbie - Użytkownik

debbie
Użytkownik
Zarejestrowany: 2006-09-19

kod z html na java okienkowa

Witam! Mam taki pytanie - jestem początkujący jeżeli chodzi p javę okienkową i mam taki problem:

mam program który na podstawie zdefiniowanych zmiennych oraz formatki ( czyli wzorca ) generuje plik.
Wygląda to tak  mam wzorzec który wygląda np tak:

*****************************************************************************
<table border=1 width=100%><tr><td width=50%>##01</td><td width=50%>##02</td>
</tr><tr>
<td width=50%>##03</td><td width=50%>##04</td></tr><table>   
*****************************************************************************
wpisałem to tak jako przykład ale jak widać są tam zmienne zawarte w tabeli html'a

po wygenerowaniu takiego pliku zawartość wygląda tak że każdą taką tabelę posiada jedna osoba czyli np wygenerował się plik dla 4 osób:

Kod:

*****************************************************************************
<table border=1 width=100%><tr><td width=50%>Janek</td><td width=50%>Kowalski</td>
</tr><tr>
<td width=50%>ul Kosciuszki 15</td><td width=50%>Pastuszkowo</td></tr><table>   
*****************************************************************************

*****************************************************************************
<table border=1 width=100%><tr><td width=50%>Gerard</td><td width=50%>Bronkowski</td>
</tr><tr>
<td width=50%>ul. Klaskacza 1</td><td width=50%>Mucijanowice</td></tr><table>   
*****************************************************************************

*****************************************************************************