Nie jesteś zalogowany.
Jeśli nie posiadasz konta, zarejestruj je już teraz! Pozwoli Ci ono w pełni korzystać z naszego serwisu. Spamerom dziękujemy!

Ogłoszenie

Prosimy o pomoc dla małej Julki — przekaż 1% podatku na Fundacji Dzieciom zdazyć z Pomocą.
Więcej informacji na dug.net.pl/pomagamy/.

#1  2006-07-25 09:34:50

  xree - Użytkownik

xree
Użytkownik
Skąd: Lubin
Zarejestrowany: 2006-03-25

Konfiguracja sieci WIFI

Witam wszystkich! A wiec narodził się problem w momencie kiedy przyszedł czas na konfigurację interfejsu WIFI pod debianem. Posiadam karte PLANET WL8310 i mam prośbę może ma ktoś jakieś gotowe konfigi aby odpalic tą warte w trybie AP z WPA, albo jakie kolwiec uzyteczne informacje ponieważ na dzień dzisiajszy dopiero zaczynam z WIFI i tak właściwie jestem zielony w tym klimacie. Pozdrawiam i proszę o pomoc.

Offline

 

#2  2006-07-25 09:54:36

  BiExi - matka przelozona

BiExi
matka przelozona
Skąd: Gorlice
Zarejestrowany: 2004-04-16
Serwis

Re: Konfiguracja sieci WIFI

na jakim chipsecie jest ta karta pokaz mi wynik polecenia lspci

co do uruchamiania karty w trybie AP to

iwconfig interfesj_karty mode Master

co do WPA to sie nie bawilam temat wygglada na dosc ciekawy :]

Offline

 

#3  2006-07-25 10:27:27

  xree - Użytkownik

xree
Użytkownik
Skąd: Lubin
Zarejestrowany: 2006-03-25

Re: Konfiguracja sieci WIFI

Po poleceniu karty wyskakuja wszystkie uzadzenia na PCI czyli mam tam 2 sieciowki LAN 3Com one chodzą, a co do WIFI to : "0000:00:10.0 Ethernet controller : Atheros Communicztions, Inc. AR5212 802.11abg NIC (rev 01)"  jezeli chodzi o polecenie "iwconfig"  to wyskakuje komunikat : "command not found" czyli niby tak ze czegos mi brakuje.

Offline

 

#4  2006-07-25 14:10:00

  jezoo - Dzięcioł

jezoo
Dzięcioł
Skąd: Z lasu
Zarejestrowany: 2005-09-02

Re: Konfiguracja sieci WIFI

jako root:

Kod:

apt-get install kernel-headres-2.x.x ndiswrapper-modules ndiswrapper-source ndiswrapper-utils wirelles-tools