Nie jesteś zalogowany.
Jeśli nie posiadasz konta, zarejestruj je już teraz! Pozwoli Ci ono w pełni korzystać z naszego serwisu. Spamerom dziękujemy!

Ogłoszenie

Prosimy o pomoc dla małej Julki — przekaż 1% podatku na Fundacji Dzieciom zdazyć z Pomocą.
Więcej informacji na dug.net.pl/pomagamy/.

#1  2014-03-31 22:55:23

  vnu007dl - Użytkownik

vnu007dl
Użytkownik
Zarejestrowany: 2010-11-01

Ile może kosztować domena pl z właśnym nazwiskiem?

Hej

Mam takie nietypowe pytanie. Dostałem na maila propozycję zakupu domeny "laskosz.pl" Dlaczego właśnie takiej? A no bo noszę takie nazwisko więc ktoś wydedukował, że byłby w stanie mi ją odsprzedać. Nie znam się jednak zupełnie na rynku handlu domenami, dlatego chciałbym zapytać ile może kosztować taka domena biorąc pod uwagę fakt, że nazwisko to jest raczej mało popularne. W całym kraju jest może kilkadziesiąt osób o tym nazwisku z czego większość to moja rodzina, dwa - od dawna nic pod tą domeną się nie kryje a to raczej potwierdza tezę, że domena nie jest popularna i właściciel nie może na nią znaleźć jelenia. Pytam o to bo gość za tą domenę zaproponował mi kwotę 3500 zł i pytanie czy to dużo czy mało?
Pytanie 2 jak mogę sprawdzić czy on jest na pewno właścicielem tej domeny i jak bezpiecznie przeprowadzić transakcję żeby nie było, że ja zapłacę, a gość zniknie?
pytanie 3 jeśli załóżmy że bym ją kupił to co potem? skoro jej nie rejestrowałem to jak wygląda sprawa z jej odnowieniem i ile by to corocznie kosztowało?

Offline

 

#2  2014-03-31 23:08:48

  azhag - Admin łajza

azhag
Admin łajza
Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 2005-11-15

Re: Ile może kosztować domena pl z właśnym nazwiskiem?

Kupić od kogoś? Cena będzie spooooooooooooooooooro zawyżona. O ile nie jesteś firmą, której bardzo zależy na danej domenie, lub nie nazywasz się Kulczyk i masz fanaberię mieć właśnie tę domenę nie masz co się pchać.

3500 za domenę inną nić np. cocacola.com itp. to dużo.