Nie jesteś zalogowany.
Jeśli nie posiadasz konta, zarejestruj je już teraz! Pozwoli Ci ono w pełni korzystać z naszego serwisu. Spamerom dziękujemy!

Ogłoszenie

Prosimy o pomoc dla małej Julki — przekaż 1% podatku na Fundacji Dzieciom zdazyć z Pomocą.
Więcej informacji na dug.net.pl/pomagamy/.

#1  2013-03-05 14:07:15

  enether - wiecznie niewyspany

enether
wiecznie niewyspany
Zarejestrowany: 2012-05-01

[Solved] Lenovo ThinkPad T61 - konieczność zakupu baterii

Witam wszystkich po krótkiej przerwie.

Dnia dzisiejszego żywota, w sposób dość nagły, dokonała bateria w moim T61. Ot umarła nagle i bez ostrzeżenia. Pożyczyłem od znajomego jego baterię - działała. Spora ulga, baterie tańsze niż naprawy podzespołów na płycie głównej.

Stoję teraz przed dylematem, jako że zupełnie nie znam się na temacie.
Pytanie pierwsze: Oryginał czy zamiennik? Nie ukrywam iż skłaniam się ku pierwszemu.
Pytanie drugie: Jakieś rady odnośnie zakupu baterii?
Pytanie trzecie: Co myślicie o tej?
http://allegro.pl/oryginal-bateria-lenovo-t61-t61p- … 46021613.html


Pozdrawiam ;)

Ostatnio edytowany przez enether (2013-04-04 00:12:19)

Offline

 

#2  2013-03-05 15:32:37

  BlackEvo - Driver

BlackEvo
Driver
Skąd: Polska
Zarejestrowany: 2006-05-20

Re: [Solved] Lenovo ThinkPad T61 - konieczność zakupu baterii

Ad. 1

Mojemu ojcu dałem R61i i po kilku dniach bateria padła. Jako że często bywa w Niemczech, to postanowił kupić zamiennik ( ok. 50euro ) o takiej samej pojemności jak oryginał. Bateria ładowana i rozładowywana na bieżąco i chyba już rok podtrzymuje lapka na min. 2h. Jakby się uparł, przyciemnił matrycę itp to 3h polata.

Offline

 

#3  2013-03-05 22:12:21

  enether - wiecznie niewyspany

enether
wiecznie niewyspany
Zarejestrowany: 2012-05-01

Re: [Solved] Lenovo ThinkPad T61 - konieczność zakupu baterii

Zastanawia mnie w podlinkowanej aukcji hasło "refabrykowane". Czy dobrze rozumiem że to baterie - używki tyle że z wymienionymi ogniwami? Warto w coś takiego się pchać?

Offline