Nie jesteś zalogowany.
Jeśli nie posiadasz konta, zarejestruj je już teraz! Pozwoli Ci ono w pełni korzystać z naszego serwisu. Spamerom dziękujemy!
Prosimy o pomoc dla małej Julki — przekaż 1% podatku na Fundacji Dzieciom zdazyć z Pomocą.
Więcej informacji na dug.net.pl/pomagamy/.
Witajcie
Potrzebuję zewidencjonować wykonywane prace działu helpdesku. Pootrzebuję jakiegoś systemu do wprowadzania zadań, kategorii np. awaria komputera, czasu wykonania oraz bazy wiedzy. Na pewne problemy, które się powtarzają można zrobić wiki. Można pójść także w rejestrację zdalną przez użytkowników czyli ticketowanie.
Coś polecacie?
dzieki
Offline
Może GLPI - http://glpi-project.org/spip.php?lang=en
Offline
Też polecam GLPI w połączeniu z OCS, używamy u nas w firmie ale ciężko to ustrojstwo się modyfikuje ;]
Jest jeden minus, nie jest zgodny w 100% z ITILem. (zależy czy jest to dla Ciebie problem :D)
Ostatnio edytowany przez bns (2009-04-16 19:45:05)
Offline